عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بانک ها باید از بنگاه داری دست بردارند

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها باید از بنگاه داری دست کشیده و تلاش کنند پس انداز مردم را در راستای رشد اقتصادی کشور به کار گیرند.

بانک ها باید از بنگاه داری دست بردارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، هادی قوامی اظهار داشت: بانک ها در توسعه اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی نقش موثری دارند و می توانند اندوخته های مردم را به سرمایه هایی مثبت تبدیل کنند.
    نماینده مردم اسفراین در مجلس با اشاره به تغییر وزرای اقتصادی دولت گفت: وزرای جدید راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید برای توسعه اقتصاد کشور دست به دست هم داده و شرایط بهتری را برای جامعه رقم بزنند.
    وی اظهار داشت: وزیر اقتصاد به دنبال این است که نقدینگی را اهرمی کند به این معنا که زمینه بردن نقدینگی ها به بنگاه های تولیدی و ساخت و ساز مسکن را فراهم کند.
    قوامی گفت: اهرمی کردن نقدینگی ها در برنامه های وزیر اقتصاد بیان شده است و امید می رود شاهد رونق اقتصادی کشور بویژه در بخش مسکن هم باشیم.
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: دولت برای تامین کالای مورد نیاز مردم، توزیع بسته های حمایتی را در دستور کار دارد و بر اساس تبصره 18، برای حمایت از تولید هم توجه به واحدهای تولیدی مد نظر قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی