عصر بازار

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد:

خیران یک میلیارد تومان برای حضور مددجویان در اربعین هزینه کردند

عصر اعتبار- معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه مشارکت خیران در این نهاد در پیشبرد اهداف موثر است، گفت: خیران یک میلیارد تومان برای حضور مددجویان در اربعین هزینه کردند.

خیران یک میلیارد تومان برای حضور مددجویان در اربعین هزینه کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین احمدیان عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله شاهچراغی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه هم‌زمان با ایام سوگواری حسینی 32 هزار مددجوی کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند، ابراز داشت: خیران بالغ‌بر یک میلیارد تومان برای حضور مددجویان در پیاده‌روی اربعین مشارکت کردند که باید گفت هر چه خیران در امور مختلف فرهنگی کمیته امداد همکاری کنند می‌توان تعداد بیشتری را به این سفرهای معنوی فرستاد.

    وی بابیان اینکه مبالغ کمک‌هزینه‌های حضور مددجویان کمیته امداد در راهپیمایی اربعین با توجه به بعد مسافت تا مرز بین 500 تا 700 هزار تومان متغیر بوده است، اضافه کرد: این کمک‌هزینه‌ها با توجه به بعد مسافت تا استان‌های مرزی برای هر مددجو تحت حمایت کمیته امداد پرداخت‌شده است.

    معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه علاوه بر سفر اربعین برنامه‌ریزی برای اعزام زائران و به‌ویژه زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس در این نهاد برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: بر این اساس در طول سال 150 هزار نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

    احمدیان بابیان اینکه سرانه کمک‌هزینه سفر مشهد برای مددجویان کمیته امداد هر نفر 300هزار تومان است، تصریح کرد: اعزام زائران به کربلا و مشهد مقدس در راستای تقویت باورهای دینی و ایجاد نشاط معنوی در کمیته امداد صورت می‌گیرد.

    وی بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد تنها به سفرهای زیارتی معطوف نمی‌شود، اضافه کرد: ارائه مشاورهای خانواده در راستای تحکیم بنیان خانواده از جمله برنامه‌هایی است که در کمیته امداد به طور جد پیگیری می‌شود و زوج.های جوان بسیاری در کشور از این خدمات بهره‌مند شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی