عصر بازار

مراسم معارفه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم معارفه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزیر، اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و اعضای شورای معاونان این سازمان برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سید تقی نوربخش - مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین - معاون  فقید امور حقوقی و امور مجلس این سازمان - اظهارکرد: دکتر نوربخش و آقای تاج الدین در راه خدمت‌رسانی به بندگان خدا جان خود را از دست دادند و به‌طور قطع شهید راه خدمت محسوب می‌شوند. مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین عمری را در خدمتگزاری سپری کردند و زندگی شخصی و اجتماعی آنان قابل تقدیر و تحسین است.

    وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت دکتر نوربخش و آقای تاج الدین گفت: تعداد بیشماری از همکاران و مدیران، دکتر نوربخش و آقای تاج الدین را مشتاقانه دوست داشتند و مراسم تشییع آنان بسیار باشکوه برگزار شد و نوعی رفراندم برای تجلیل از زحمات و خدمات گسترده آنان بود. من چنین مراسم ختمی را که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شود، کمتر دیده‌ام.

    وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع دکترنوربخش و مرحوم تاج الدین با وجود شرایط جوی نامناسب و اینکه برنامه‌ریزی خاصی هم برای مراسم انجام نشده بود، گفت: دکتر نوربخش اجر و مزد زحمات و خدمات گسترده خود را در این دنیا و با حضور و قدردانی مردم دریافت کرد. امیدواریم به حق عزت و منزلت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین این سازمان به مسیر خود با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهد.

    شریعتمداری در ادامه اظهارکرد: دکتر محسنی بندپی قریب 20 سال با مرحوم دکتر نوربخش آشنایی داشت و دکتر نوربخش 20 سال قبل برای مراسمی به شهر دکتر بندپی رفت و در مراسم انتخابات مجلس در تأیید دکتر بندپی سخنرانی کرد.

    وی ادامه داد: دکتر بندپی برای پذیرش این مسئولیت به جهت اینکه جانشین دکتر نوربخش می‌شود، ناراحت بود اما من تأکید کردم که شما در مسیر دکتر نوربخش فعالیت کنید و دکتر محسنی بندپی خواسته من را پذیرفتند. دکتر محسنی بندپی دارای معرفت اخلاقی فراوانی است و با تجارب گوناگون و ارزشمند خود منشأ خدمات بهتر و پیشبرد امور در این سازمان خواهد شد. مدیران و همکاران رده‌های مختلف سازمان همکاری جدی با او خواهند داشت.

    دکتر انوشیروان محسنی بند پی - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی - نیز در این مراسم گفت: یاد و خاطره دوست دیرین و پرتلاش مان دکتر نوربخش را گرامی می‌داریم همچنین به روح آقای تاج الدین که مدیری پرتلاش و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی بودند، درود می فرستیم.

    وی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع و تدفین و ترحیم مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین گفت: موجی از عواطف و احساسات از سوی مجامع مختلف از جمله مجموعه‌های کارگری و کارفرمایی و آحاد جامعه در مراسم تشییع و ترحیم این دو عزیز شکل گرفت و تشییع این عزیزان همه صنوف و اقشار و جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی رفراندومی در ابعاد اخلاقی و انسانی و کاری این دو عزیز بود.

    بندپی با بیان اینکه دکتر نوربخش پنج سال در شرایط بحرانی سازمان تأمین اجتماعی را به بهترین نحو مدیریت کرد، اظهارکرد: وقتی ارزیابی می کنیم با همه افزایش مصارف نسبت به منابع، این سازمان به نحو شایسته و مدبرانه ای مدیریت شده است. بدون تردید همکاری و همدلی همه ارکان هیأت مدیره و معاونان و مدیران ستادی و استانی این شرایط را فراهم کرد که سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی برخوردار باشد.

    وی ضمن قدردانی از اعتماد دکتر شریعتمداری گفت: تقدیر چنین است که پا جای پای مدیری بگذارم که چنین عملکرد درخشانی دارد و حسن اعتماد دکتر شریعتمداری نیز مسئولیت بنده و همکاران را سخت‌تر می کند تا در شرایط حساس و بحرانی که قرار داریم بتوانیم به خدمت‌رسانی ادامه دهیم.

    سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: زمانی کشور ما درگیر جنگ مستقیم بود و امروز درگیر جنگ اقتصادی و روانی است و ما با 42 میلیون نفر اقشار مختلف جامعه سروکار داریم. آسایش و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت برای 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان می تواند روح دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین را شاد کند.

    دکتر محمدحسین مهدوی عادلی - رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی - نیز در این جلسه ضمن تسلیت درگذشت دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین گفت: ارکان سازمان شامل هیأت امنا، هیأت مدیره و مدیرعامل محترم باید با هم همدل باشند و همکاری کنند تا خلا وجودی این مدیر شایسته را جبران کنند.

    وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم سازمان تأمین اجتماعی اظهارکرد: اگر می‌خواهیم سرمایه اجتماعی در کشور افزایش پیدا کند باید جایگاه تأمین اجتماعی را ارتقا دهیم. اگر می‌خواهیم معضل اقتصادی را جبران کنیم و به رونق اقتصادی برسیم باید از تأمین اجتماعی کمک بگیریم. اگر می‌خواهیم مقابله با تحریم‌ها را به نحو صحیح انجام دهیم باید از سازمان تأمین اجتماعی که مردم نهاد است و تمام درآمد آن از پول مردم است کمک بگیریم.

    مهدوی عادلی افزود: از دکتر شریعتمداری تشکر می‌کنم که سرعت عمل به خرج داد و با انتصاب دکتر محسنی بندپی به فعالیت صحیح و خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی کمک کرد بویژه اینکه درگذشت دکتر نوربخش با اواخر ماه و پرداخت مستمری‌ها همزمان بود.

    دکتر رضا راعی - قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی - نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش و آقای تاج الدین و آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای آن‌ها گفت: موفقیت سازمان تأمین اجتماعی و خدمت رسانی مناسب این مجموعه بدون تردید روح دکتر نوربخش را شاد می‌کند و این با تلاش و همکاری مجموعه با مدیریت دکتر بندپی قابل انجام است.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی در پایان گفت: با وحدت و همدلی اعضای سازمان و مدیریت این مجموعه اصل وحدت فرماندهی را مورد توجه قرار می دهند و با همکاری دکتر بندپی سازمان را در مسیر خدمت مناسب‌تر به جامعه قرار می‌دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو