عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

دولت اعتبارات مورد نیاز ۳۰۰ طرح بزرگ اقتصادی را تامین کرده است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون برای ۳۰۰ طرح بزرگ اقتصادی در بخشهای زیرساختی کشور تامین اعتبار صورت گرفته است.

دولت اعتبارات مورد نیاز ۳۰۰ طرح بزرگ اقتصادی را تامین کرده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین مهری روز شنبه در جریان بازدید از طرحهای صنعتی و تولیدی سبزوار افزود: در این مدت 19 هزار میلیارد یورو سرمایه گذاری از محل خط اعتباری صندوق توسعه ملی، فاینانس، منابع داخلی بانک و خط اعتباری بانک مرکزی برای بخشهای زیرساختی در سطح کشور تامین اعتبار شده است.
    وی در ادامه اولویت بانک صنعت و معدن را تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دارای مشکل، به منظور حمایت از تولید ملی و رونق اشتغال اعلام و بیان کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و رشد دو برابری قیمت مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی، تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدها، طرحهای نیمه تمام و طرحهای توسعه ای پرداخت می شود.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: 'کمیته عارضه یابی واحدهای تولیدی' تشکیل شده تا علت غیرفعال بودن واحدهای صنعتی بررسی شود و در صورت نیاز به حمایت مالی از تسهیلات بهره مند شوند.
    وی گفت: همچنین از سوی بانک صنعت و معدن ارائه تسهیلات به طرحهای صادرات محور، اشتغالزا و ارزش افزوده بیشتر متناسب با پیشترفت طرحها پرداخت می شود.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز شنبه به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی این شهرستان بازدید کرد و در جریان روند اجرای طرحها و مشکلات آنها قرار گرفت.
    سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد دارای دو شهرک صنعتی با 70 واحد صنعتی فعالی در آنها است.
    8145/7495/1858

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی