عصر بازار

رییس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند مطرح کرد:

وام دانشجویی؛ از شرایط اعطا تا افزایش مبلغ

عصر اعتبار- ‌رییس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: صندوق رفاهی دانشگاه‌ها با توجه به پارامترهای مختلف در هر ترم به دانشجویان مبلغی را به عنوان وام اختصاص می‌دهد.

وام دانشجویی؛ از شرایط اعطا تا افزایش مبلغ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    مهدی علی آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برای دانشجویان دوره‌های روزانه وام ازدواج به مبلغ دو میلیون تومان از سوی صندوق رفاه دانشجویی پرداخت می‌شود.

    وی ادامه داد: دانشجویان دوره‌های روزانه و شبانه برای تهیه وام دانشجویی باید در ابتدای ورود یک سند تعهد محضری آماده کنند که برای تمام مقاطع بعدی نیز معتبر است و پس از تایید صندوق رفاه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

    رییس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه مبلغ وام برای دانشجویان روزانه و شبانه متفاوت است، اظهار کرد: برای دانشجویان روزانه وام تحصیلی به مبلغ 450 هزار تومان در نیم سال اول و 500 هزار تومان در نیم سال دوم درنظر گرفته شده است.

    علی آبادی ادامه داد: وام مسکن به مبلغ 450 هزار تومان برای دانشجویانی که از خوابگاه‌های خودگردان استفاده می‌کنند یا خانه تهیه کرده باشند در هر دو ترم تعلق می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: همچنین وام ضروری به مبلغ 600 هزار تومان و وام‌های دیگر مانند تغذیه به مبلغ 120 هزار تومان و وام عتبات نیز به دانشجویان واجد شرایط اعطا می‌شود.

    افزایش مبلغ وام دانشجویی

    علی آبادی با بیان اینکه مبلغ وام شهریه دانشجویان دوره‌های شبانه امسال افزایش یافته و به مبلغ 500 هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: پس از تعلق گرفتن وام، مبلغ آن به عنوان شهریه به حساب دانشگاه می‌رود.

    وی افزود: صندوق رفاه به دانشگاه‌ها با توجه به پارامترهای مختلف مانند درجه دانشگاه، منطقه و غیره در هر ترم به دانشجویان مبلغی را به عنوان وام اختصاص می‌دهد.

    رییس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه دانشجویان در هر 8 ترم تحصیلی خود می‌توانند از این وام‌ها برخوردار شوند، تصریح کرد: از زمان تشکیل دادن پرونده توسط دانشجو، در طول یک ماه این مبلغ به دانشجو تعلق می‌گیرد.

    علی آبادی یادآور شد: دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مبلغ ده درصد از وام خود را پرداخت می‌کنند و مابقی آن برای پسران پس از سربازی به صورت 60 قسط و برای دختران پس از 9 ماه پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو