عصر بازار

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی:

افزایش سطح رضایتمندی و ایجاد دلگرمی بین کارکنان ، ضامن پیشبرد اهداف بانک است

عصر اعتبار- فرهاد فنودی عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی صبح روز دوازدهم آذرماه در آیین تکریم ومعارفه مدیر شعب بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : افزایش سطح رضایتمندی و ایجاد دلگرمی بین کارکنان ، ضامن پیشبرد اهداف بانک است.

افزایش سطح رضایتمندی و ایجاد دلگرمی بین کارکنان ، ضامن پیشبرد اهداف بانک است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم فرهاد فنودی با اشاره به مهمترین اقدامات در افزایش سطح رضایتمندی و دلگرمی بین کارکنان بانک از جمله ارتقای سطح شادابی و نشاط کارکنان  ، طراحی نظام ارزشیابی عملکرد با رویکرد مدیریت عملکرد کارکنان و ایجاد نظام انتصابات بر مبنای شایستگی ، گفت : بانک کشاورزی دارای غنی ترین سرمایه انسانی در سیستم بانکی کشور و بالاترین درصد همکاران دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر است و این سرمایه موجب رشد و تعالی بانک همیشه سبزمان شده و خواهد شد .

    وی افزود : رمز موفقیت ما ، یافتن نقاط قوت و ضعف بر پایانه مطالعات و پژوهش ها ، پذیرش کاستی ها ، برنامه ریزی برای حل مشکلات و بهبود مداوم رفتارها ، خدمات و محصولات است و تأکید اولیای بانک نیز بر لزوم آموزش و بروزرسانی دانش و آگاهی کارکنان ، بهبود شیوه های خدمت رسانی و باز تعریف مشاغل درون شعب ، مطابق با نیاز روز و شرایط جامعه و سازمان است .

    عضو هیأت مدیره بانک با بیان این که اعتبارپرداختی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در صدر برنامه های اعتباری امسال بانک کشاورزی قرارداشته است یادآور شد با توجه به 255 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی این بانک تا پایان آبانماه 1397 ، تعداد 681 هزار فقره تسهیلات تا این مقطع پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22درصد به لحاظ مبلغ رشد داشته است که بخشی از این رشد ناشی از اعتبارات پرداختی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری است که با بهره گیری از منابعی معادل 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی و مبلغ معادل از منابع بانک های عامل با هدف اشتغالزایی پایدار در مناطق روستایی و عشایری آغاز و تا تاریخ  10آذر 1397 ، تعداد 17.996 طرح به مبلغ 26.153 میلیارد ریال توسط بانک تأمین مالی شده و بدین واسطه حدود 47 هزار شغل جدید ایجاد شده است . همچنین بخشی از اعتبارات طرح برای پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان نهادهای حمایتی ( کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بهزیستی و صندوق ایثارگران بنیاد شهید ) اختصاص یافته که پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این بخش توسط بانک در دست اقدام است .

    وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان استان در حمایت از بخش کشاورزی و رونق اقتصادی ، بر لزوم همدلی در شرایط کنونی تأکید کرد و اظهار داشت حرکت هدفمند و هوشمندانه به سوی آینده یک نیاز اساسی برای توسعه بانک است .

    فنودی درباره اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اظهار داشت : طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری مؤثر و موفق بوده است. وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران و همیاری مدیریت ها در به ثمر نشستن طرح و ایفای صددرصدی تعهدات بانک مرکزی گفت : سنت حسنه جاریه قرض الحسنه در نظام بانکی کشور از برکات قانون  بانکداری بدون رباست و برمبنای این اصل ، برکات فراوانی برای هموطنان در نظام بانکی ایجاد شده است که نمونه آن را می توان در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و نیز قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد امام (ره ) و بهزیستی به صورت عینی مشاهده کرد .

    وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ، از محل منابع قرض الحسنه بانک ، تعداد 85766 فقره به مبلغ 12908 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که با توجه به تعهد بانک برای تعداد 80000 فقره برای 8 ماهه اول سال ، به بیش از صددرصد تعهدات خود در این زمینه دست یافته ایم که مایه بسی افتخار در این امر خداپسندانه است و انتظار می رود تا پایان سال جاری تعداد 44000 فقره دیگر نیز پرداخت شود . همچنین در بخش تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد امام خمینی ( ره) و سازمان بهزیستی در سال جاری ، از کل اعتبار تعیین شده ، مبلغ 529میلیارد ریال در این بخش پرداخت شده است .

    فرهاد فنودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بانک کشاورزی انجام فعالیت های بشر دوستانه و خیریه ، با هدف ارتقای کیفیت زندگی ، بهداشت و سلامت ، تحصیل ، تغذیه و ... و همچنین حل مشکلات مردم را مسئولیت اجتماعی خود می داند و در این زمینه اقدامات مؤثری چون مشارکت در ساخت مدرسه و بیمارستان در مناطق محروم ، اقدامات حمایتی برای تسهیل پرداخت دیه محکومین معسر و زندانیان نیازمند و طرح مهر آسمانی برای هدایت کمک های مردمی به مؤسسات مجاز امور خیریه را در دستور کار خود دارد .

    شایان ذکر است در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون استاندار ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، رؤسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت و نیز مدیران سیستم بانکی استان ، جمعی از مشتریان هدف و تعداد قابل توجهی از پیشکسوتان بانک برگزار شد، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار ، نوروزی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اله داد محمدی مفرد و بهنام فرح بخش نیز به ایراد سخن پرداختند.

    این گزارش می افزاید: در ادامه بهنام فرح بخش به سمت مدیر جدید ستادی بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ارزنده اله داد محمدی مفرد قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی