عصر بازار

دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت

عصر اعتبار- آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت منتشر شد.

دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک آگهی دعوت از داوطلبان به منظور عضویت در هیات مدیره بانک تجارت را منتشر کرد. متن این آگهی به شرح ذیل است :

    آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره
         بانک تجارت (شرکت سهامی عام)
       شماره ثبت38027 شناسه ملی 10100834460

    در اجرای مفاد ماده 61 اساسنامه بانک تجارت به اطلاع کلیه سهامداران محترم بانک می رساند ، از آنجائیکه انتخاب اعضای هیأت مدیره این بانک در سال 1398 در دستور کار می باشد. براین اساس اعضای هیأت مدیره می باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند و همچنین با عنایت به اینکه اسامی داوطلبان عضویت در هیأت مدیره می باید برای تائید صلاحیت به بانک مرکزی ج.ا.ا اعلام و پس از تائید برای رای گیری به مجمع مذکورارائه گردد. لذا از کلیه سهامداران داوطلب عضویت در هیأت مدیره که دارای شرایط احصاء شده در ماده 63 اساسنامه بانک می باشند ، دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ 13-11-1397 با همراه داشتن مدارک ذیل به امور سهام بانک تجارت واقع در خیابان آیت اله طالقانیـ حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان حافظ ـ شماره 402 ـ طبقه اول مراجعه نمایند.
    مدارک لازم جهت ثبت نام :
    1- ارائه تائیدیه کتبی از سوی حداقل 5درصد سهامداران بانک
    2- تصاویر شناسنامه وکارت ملی به همراه اصل آنها
    3- تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور
    شایان ذکر است داوطلبان محترم برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت (مفادماده63اساسنامه بانک) به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه نمایند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی