عصر بازار

پرداخت حقوق کارگران و کارمندان گروه ملی فولاد

عصر اعتبار- مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاکید کرد: حقوق کارگران و کارمندان این شرکت پرداخت شده و معوقه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

پرداخت حقوق کارگران و کارمندان گروه ملی فولاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تابناک، کسری غفوری با بیان این که محصولات شرکت در انبار موجود و آماده فروش است، اظهار کرد: با فروش این محصولات می‌توان برای تهیه مواد اولیه تولیدات بعدی اقدام کرد، اما برخی افراد با کارشکنی، مانع ورود مدیران به شرکت و کارخانه می‌شوند و اجازه نمی‌دهند محصولات شرکت به فروش برسد، مواد اولیه تهیه شود و کارخانه راه بیافتد.

    به گفته وی، این افراد تمایل دارند ساعاتی از هر روز را تجمع کنند، مانع تولید کارخانه شوند و حقوق هم بگیرند، در حالی که این ظلم به کارگران شریف کارخانه، ظلم به شرکت و ظلم به منطقه است، از این رو ما تقاضا داریم که جلوی این خرابکاری و جوسازی گرفته شود تا شرکت به تولید خود بپردازد.

    مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به این که بانک ملی ایران تا کنون بیش از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است، گفت: خوب است مردم شریف بدانند فقط عده معدودی که متاسفانه نام مقدس کارگر را روی خودشان گذاشته اند، با خرابکاری به رسانه‌های بیگانه خوراک می‌دهند و مانع از ادامه فعالیت و تولید شرکت شده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی