عصر بازار

اجاره حساب بانکی، ماهیانه دو میلیون تومان

عصر اعتبار- .براساس قوانین جدید بانک مرکزی ارسال کدملی دارنده کارت در تمام تراکنش های کارتی به هنگام پاسخ تراکنش اجباری است. همچنین درج «بابت» در تمام دستور پرداخت های ارسالی سامانه های ساتنا و پایا الزامی است.

اجاره حساب بانکی، ماهیانه دو میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از آفتاب یزد، این مساله این امکان را به بانک مرکزی می دهد که آگاهی یاید که هر تراکنش بوسیله چه کسی و بابت چه موضوعی انجام میگیرد. هرچند در هفته اخیر تعداد زیادی از صاحبان تونل های زیرزمینی مالی برای اجاره حساب های بانکی فراخوان داده اند.

    دلالان از شهروندان می خواهند که حساب بانکی و کدملی شان را در اختیار آنها قرار دهند و در طول ماه نیز با آنها برای برخی امور بانکی هماهنگ باشند. این اشخاص از شهروندان میخواهند که در یک یا چند بانک حساب افتتاح کنند.

    یکی از آنها در توضیح خود برای جذب می گوید: «کاری که شما باید انجام دهید این است که در سه بانک ... حساب باز کنید و به ما تحویل دهید، درآمد هرحساب در هفته پانصد هزار تومان است.» این افراد اظهار می کنند که لازم نیست حساب مورد نظر موجودی داشته باشد و فقط باید خود حساب را در اختیار آنها قرار دهید.

    همچنین محدودیتی برای اجاره حساب وجود ندارد و هر کس میتواند تا صد حساب نیز در اختیار آنها قرار دهد. فیشهای حق الاجاره به اجاره دهندگان حساب نیز معمولا هر روز در کانال مربوطه قرار میگیرد. آمستردام، استانبول و سلیمانیه از جمله شهرهای فعالی هستند که دلالان ارزی مقیم آنها سعی در جذب شهروندان برای اجاره حساب هایشان دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی