عصر بازار

راه‌اندازی اوراق بیمه اتکایی بورس در گام پایانی

عصر اعتبار- رییس سازمان بورس با اعلام این که راه اندازی اوراق بیمه اتکایی در گام پایانی قرار دارد، به سهامداران توصیه کرد وارد فضاهای هیجانی و مقطعی نشوند و به سودآوری شرکت‌ها توجه داشته باشند.

راه‌اندازی اوراق بیمه اتکایی بورس در گام پایانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، شاپور محمدی با ارائه تحلیلی از وضعیت بازار سرمایه و شاخص در روزها و هفته های اخیر، گفت: به خریداران و معامله گران بازار سرمایه توصیه می کنم که به سودآوری شرکت ها توجه داشته باشند و تحت تاثیر نوسان ها قرار نگیرند.

    رییس سازمان بورس اظهارداشت: در عین حال، سرمایه گذاران در بازار سرمایه نباید بر اساس اتفاقات کوتاه مدت تصمیم گیری کنند و نگاه بلندمدت را جایگزین تصمیم گیری های لحظه ای کنند چرا که مدل های ارزش گذاری سهام و سودآوری شرکت ها و پتانسیل های موجود به نحوی است که نشان می دهد بازار سهام در شرایط مناسبی قرار دارد.

    محمدی با تاکید بر اینکه تحولات، اتفاقات و رویدادهای کوتاه مدت در بورس معمولا اهمیت چندانی ندارد، افزود: سهامداران باید با در نظر گرفتن همه ریسک ها و فرصت های موجود اقدام به سرمایه گذاری در بورس کنند.

    رییس شورای عالی بورس درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارائه ابزارهای جدید در بازار سرمایه، گفت: سازمان بورس راه اندازی ابزار معاملاتی اوراق بیمه اتکایی را از طریق هماهنگی با بیمه مرکزی دنبال می کند و عملیاتی شدن قراردادهای آتی بر روی سبد سهام نیز در حال نهایی شدن است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی