عصر بازار

مجامع عمومی عادی فوق‌العاده نوبت‌ دوم بانک‌ سرمایه برگزار شد

عصر اعتبار- مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه در روز سه شنبه مورخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۷ و با حضور ۴۷.۷ درصد صاحبان سهام برگزار شد.

مجامع عمومی عادی فوق‌العاده نوبت‌ دوم بانک‌ سرمایه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، منتهی به صورت های مالی 1395/12/29 و 1396/12/29 به تصویب رسید.

    در این جلسه که در عصر روز سه شنبه 11 دی ماه و با حضور بیش از 47 درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست مهندس امیر انباردار، مدیر امور شرکت های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، برگزار شد سهامداران و یا نمایندگان آنها صورت های مالی منتهی به 1395/12/29 و 1395/12/29 را تصویب کردند.

    در آغاز این مجامع با پخش کلیپی تصویری، گزارش اهم فعالیت های شاخص بانک سرمایه، و افق ها و چشم‌اندازهای پیش رو به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران حاضر رسید. در پایان این مجامع و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال های مالی منتهی به پایان سال های 1395 و1396، صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه دو سال مذکور، که هر کدام به صورت مستقل و به روال رسمی و قانونی انجام شد، مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی