عصر بازار

اختصاص ۶۳ هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در خراسان‌رضوی

عصر اعتبار- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی از اختصاص ۶۳ هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در استان خبر داد.

اختصاص ۶۳ هزار میلیارد تومان منابع برای تولید و اشتغال در خراسان‌رضوی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، «رضا جمشیدی» امروز در شصتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی مشهد، اظهار کرد: امسال در قالب اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه دولت منابعی را برای برنامه‌هایی را برای حمایت از تولید و اشتغال پیش‌بینی کرده و در قالب 6 دستگاه‌ ملی تفاهم‌نامه‌هایی را میان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت‌خانه منعقد شده است.

    وی ادامه داد: مجموع منابعی که پیش‌بینی شده حدود 63 هزار میلیارد تومان بوده و برای این رقم حدود 3000 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات پیش‌بینی شده است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی افزود: یکی از این برنامه‌ها مربوط به حوزه وزارت سازمان صمت بوده که مجموع منابع این حوزه حدود 10 هزار میلیارد تومان از کل 63 هزار میلیارد تومان بوده و حدود 2000 میلیارد تومان هم برای طرح‌های نیمه تمام پیش‌بینی شده است.

    جمشیدی خاطرنشان کرد: هم‌چنین حدود 3500 میلیارد تومان برای طرح‌های بازسازی و نوسازی پیش‌بینی شده و 4500 میلیارد تومان سرمایه گردش برای واحدهای صنعتی و معدنی لحاظ شده است.

    وی یادآور شد: ما در سال گذشته نخستین و تنها استانی بودیم که کمک‌های فنی و اعتباری را به‌صورت عملیاتی انجام دادیم، ما در تخصیص‌های عمرانی خود میزان تخصیص نقد کمی داشتیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی