عصر بازار

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

عصر اعتبار- همایش سراسری بانک‌پاسارگاد با حضور مسئولین، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران و جمعی از بانکداران بانک‌پاسارگاد در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۷ و در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این همایش که پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سالیانه و گشایش نماد بانک در بورس برگزار شد، عملکرد بانک‌‌پاسارگاد در دوره‌های پیشین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. همچنین برنامه‌ها و استراتژی بانک برای نیل به اهداف و آینده‌ای درخشان‌تر تشریح شد.

    دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک ضمن قدردانی از تلاش و صبوری همکاران خود در مسیر دستیابی به اهداف گفت: بانک‌پاسارگاد روزهای سختی را گذراند اما خدا را شاکریم که این مسیر را با قدرت، قاطعیت و سربلندی پشت سر گذاشت. به‌طوریکه هم‌اکنون تبدیل به یک بانک مستحکم و باثبات شده‌است که قدرتمندتر از گذشته به امر خدمات‌رسانی به هم‌میهنان ادامه می‌دهد. وی ضمن تأکید بر اینکه کلیه دستوالعمل‌ها و مقررات وضع شده از سوی دستگاه‌های نظارتی در این بانک رعایت شده‌است ادامه داد: بانک‌پاسارگاد از جایگاه بسیار ارزشمندی در دنیا نیز برخوردار است و به‌دلیل سابقه و عملکرد درخشان، مورد اعتماد و اقبال بانک‌های خارج از کشور برای برقراری مراودات بانکی است. تأسیس شعبه در خارج از کشور نمونه‌ای از استقبال کشورهای خارجی برای همکاری با بانک‌پاسارگاد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی