عصر بازار

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر خبر داد:

گسترش بیمه های اجتماعی روستاییان و عشایر

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر از شناسایی افراد فاقد بیمه ۱۸ تا ۵۰ ساله خبر داد و گفت: قصد داریم بیمه های اجتماعی را در جمعیت هدف افزایش دهیم.

گسترش بیمه های اجتماعی روستاییان و عشایر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدرضا واعظ مهدوی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی روستاییان و عشایر با گروه شرکت های بین المللی زعفران گفت: با مذاکرات اولیه مقدمات اجرای تفاهم نامه بیمه اجتماعی شاغلان در این صنعت فراهم شده و این اقدام گام بلندی است که در راستای گسترش بیمه عشایر و روستاییان و استفاده از ظرفیت کارفرمایان صورت می گیرد.

    وی گفت: این حرکت سه ضلع سیاست های بیمه ای، اشتغالزایی و ارتقای کیفیت است که می تواند ما را به مفهوم توسعه روستایی نزدیک کند.

    واعظ مهدوی با اشاره به اینکه تولید خرد روستایی به تدریج با گسترش بیمه های اجتماعی به کمپانی های بزرگ وصل شده و به بازارهای داخلی و جهانی نزدیک می شود.

    وی گفت: همه راهبردهای ارتقا کیفیت و بازاریابی در این مقیاس عملیاتی می شود به طوری که آموزش برای کشاورزان و انطباق با استانداردهای بازار و در کنار آن گسترش بیمه برای اطمینان از آینده اقداماتی است که انجام می شود.

    وی با اشاره به اینکه دو سوم حق بیمه روستاییان توسط ما و یک سوم از سوی کارفرما تامین می شود، گفت: در حال نهایی کردن جمعیت هدف خود هستیم و جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کرده ایم به طوری که در همین رابطه بسته کمک معیشتی دولت برای بازنشستگان تخصیص یافت و به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال نیز علاوه بر بازنشستگان مشمول این بسته حمایتی قرار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی