عصر بازار

برنامه تامین اجتماعی برای ارتقای خدمات درمانی در سال ۹۸

عصر اعتبار- معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بودجه ۲۷ هزار میلیارد تومانی بخش درمان این سازمان برای سال ۹۸، گفت: برای سال آینده ۲۲ برنامه ارتقای کمی و کیفی مراکز و خدمات را داریم.

برنامه تامین اجتماعی برای ارتقای خدمات درمانی در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر مهدی درخشان با اشاره به سهم مهم سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان کشور، افزود: هم اکنون در حوزه درمان 81 بیمارستان و 287 مرکز درمان سرپایی در سراسر کشور با بیش از 10 هزار و 800 تخت داریم.

    وی با اشاره به برنامه‌هایی که برای ارتقای کمی و کیفی مراکز و ارائه خدمات در سال آینده در نظر گرفته شده، ادامه داد: برای ارتقای کمی امکانات و خدمات 22 برنامه طراحی کرده‌ایم که شامل افزایش تجهیزات، افزایش مراکز درمانی، افزایش تخت‌ها، توسعه و استانداردسازی اورژانس‌ها و … است.

    معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی درباه ارتقای کیفی خدمات نیز عنوان کرد: در این بخش با جدیت به دنبال اجرای طرح "خوش‌رویی" در سال 98 هستیم.

    درخشان با اشاره به اینکه بخش‌هایی از این طرح از سال جاری آغاز شده است، تاکید کرد: در این طرح فرهنگ خوش‌رویی و برخورد شایسته در بخش درمان تأمین اجتماعی نهادینه خواهد شد، زیرا بررسی‌ها نشان داده رفتار مناسب با بیماران نقش بسزایی در بهبود روند درمان آنها دارد.

    وی از افزایش بودجه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود کمی و کیفی خدمات در سال آینده هم خبر داد و گفت: بودجه 23 هزار میلیارد تومانی سال جاری معاونت درمان برای سال آینده به 27 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی