عصر بازار

طی ۶ ماه در ۲۰۱۸ میلادی؛

هکرها ۳۴.۶ میلیون پوند از مردم انگلیس کلاهبرداری کردند

عصر اعتبار- در ۶ ماه آوریل تا سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی، قربانیان حملات سایبری در انگلیس ۳۴.۶ میلیون پوند خسارت دیده اند. هکرها با هدف گرفتن شبکه های اجتماعی علاوه بر پول، اطلاعات کاربران را نیز سرقت می کنند.

هکرها ۳۴.۶ میلیون پوند از مردم انگلیس کلاهبرداری کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، طبق اعلام سازمان «Action Froud» طی بازه زمانی آوریل تا سپتامبر 2018 میلادی، قربانیان جرایم سایبری در انگلیس حدود 34.6 میلیون پوند خسارت دیده اند.سازمان Action Froud ، مرکز ملی گزارش‌دهی کلاهبرداری و جرایم سایبری در انگلیس است.

    این آمارنشان‌دهنده افزایش 24 درصدی نسبت به 6 ماه قبل از آن دارد. علاوه بر آن طبق این آمار طی شش ماه مذکور ١٣هزار و 357 نفر در انگلیس قربانی جرایم سایبری شده اند.

    از این تعداد افراد، بیش از 5 هزار نفر قربانی هک حساب های کاربری شبکه های اجتماعی و  ایمیل بوده اند.  قربانیان این روش های کلاهبرداری بیش از 14 میلیون و 800 هزار پوند خسارت دیده اند.
    به گفته مقامات پلیس مجرمان سایبری حساب کاربری افراد در شبکه های اجتماعی را هدف می گیرند تا علاوه بر پول، اطلاعات شخصی آنها را نیز سرقت کنند به همین دلیل کاربران در معرض خطر دزدی هویت نیز قرار دارند.

    در همین راستا پلیس شهر لندن به کاربران هشدار داده تا برای حساب‌های مالی آنلاین خود پسورد های جداگانه انتخاب کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی