عصر بازار

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد:

۵۴ درصد از مردم هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

عصر اعتبار- مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی توانسته ۴۷۰ هزار بار مراجعه را کاهش دهد، گفت: ۵۴ درصد از مردم هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

۵۴ درصد از مردم هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدفاضل حیدری‌ بلوکی شامگاه یکشنبه در آئین گشایش ساختمان تامین اجتماعی قشم اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه بیمه‌ تامین اجتماعی تنها یک واحد و دو نمایندگی در استان هرمزگان فعالیت داشتند.

    وی با بیان اینکه هم‌کنون و در 40 سالگی انقلاب 40 واحد بیمه‌ تامین اجتماعی در هرمزگان به ارائه خدمات مشغول هستند، افزود: در حوزه درمانی امروزه 9 واحد شامل یک بیمارستان بزرگ و هشت درمانگاه عمومی و تخصصی فعالیت دارند، در حالی که این رقم پیش از انقلاب صفر بود.

    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: پیش از انقلاب 62 هزار نفر و در چهلمین بهار انقلاب با رشدی 15 برابری، افزون بر 883 هزار نفر بیمه شده اصلی و تحت تکفل از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

    حیدری‌ بلوکی ادامه داد: یک‌هزار و 273 نفر مستمری‌بگیر پیش از انقلاب، امروز با 45 برابر افزایش به 45 هزار و 923 نفر رسیده‌اند.

    وی با بیان اینکه افراد تحت پوشش بیمه‌ای و خدمات تامین اجتماعی هرمزگان با رشد چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در 9 ماهه نخست به 325 هزار نفر رسیده‌اند، گفت: مستمری‌بگیران اصلی تامین اجتماعی نیز 9 درصد افزایش داشته و 54 درصد از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان تعداد کارگاه‌های تحت پوشش این سازمان در هرمزگان را 51 هزار واحد اعلام و خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی با اولویت مراجعه غیرحضوری توانسته است 470 هزار بار مراجعه را کاهش دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی