عصر بازار

​مدیرعامل شرکت بورس مطرح کرد:

سهامداران «وبصادر» از نتایج فعالیت و زحمات کشیده شده منتفع خواهند شد

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بورس گفت: صورت‌های مالی بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که زیان بانک صادرات ایران کم شده و اگر این روند ادامه پیدا کند، این بانک سال آینده سوآور خواهد شد و سهامداران از نتایج فعالیت‌ها و زحمات کشیده شده منتفع خواهند شد.

سهامداران «وبصادر» از نتایج فعالیت و زحمات کشیده شده منتفع خواهند شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی صحرایی با تاکید بر اینکه بازگشایی نماد بانک صادرات ایران در بازار سرمایه با توجه به نگاه ویژه مدیریت عامل  به نقد شوندگی دارایی‌های مالی و بازار سرمایه، جای تشکر دارد، روند متعادل  قیمت سهم بانک و حفظ قدرت نقدشوندگی آن را مورد اشاره قرار داد.
    وی افزود: سیاست‌های بازارگردانی که از زمان بازگشایی سهم  به انحای مختلف در برنامه‌های بانک وجود داشته و تقویت این نگاه که سرمایه‌داران خرد همواره به عنوان شرکای بانک در کنار بانک هستند و در باید جایی سرمایه گذاری کنند که مدیر ارشد مجموعه همواره تثبیت و عدم نوسانات شدید قیمت سهام را نیز مد نظر دارد و در تصمیماتش لحاظ کرده، مهمترین عوامل موثر دراین زمینه بوده است.
    صحرایی ارتقای وضعیت شفافیت صورت‌های مالی در بازار سرمایه را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: از طرفی نتیجه فعالیت و زحماتی که کارکنان بانک در حداقل دو هزار و ٥۰۰ شعبه کشیده‌اند به صورت صورت‌های مالی به بازار سرمایه ارائه می‌شود و برنامه‌های اجرای افزایش سرمایه و سودآور کردن شعب زیان‌ده که در صورت‌های مالی منعکس شده، موید این است که زیان بانک کم شده است. این روند اگر ادامه پیدا کند، بانک در سال آینده سودآور شده و سهامداران هم از ثمرات آن برخوردار می‌شوند.
    مدیرعامل شرکت بورس افزود: شفافیت مالی در شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه یک ویژگی بارز است و این شرکت‌ها بالاترین درجه شفافیت را دارند. در بانک صادرات ایران تلاش‌ها نشان می‌دهد که شفافیت از مرحله تئوری به مرحله عمل رسیده و افزایش درجه شفافیت دراین بانک کمک ویژه ای به سهامداران خرد به عنوان شرکای بانک، خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی