عصر بازار

معاون صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

آغاز کسر اقساط بازنشستگان سهام دار بیمه ملت از حقوق بهمن ماه

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از کسر اقساط سهام بیمه ملت بازنشستگان سهام دار این صندوق از حقوق بهمن ماه امسال خبر داد.

آغاز کسر اقساط بازنشستگان سهام دار بیمه ملت از حقوق بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، امین پورذاکری گفت: کسر مبلغ اقساط سهام بیمه ملت برای بازنشستگانی که در سال 1395 سهام دار این شرکت شده بودند در 24 قسط از حقوق بهمن ماه این عزیزان اجرایی می شود.

    پورذاکری اظهار داشت: 130 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که در سال 1395 و از طریق فراخوان صندوق، در زمره سهام داران شرکت بیمه ملت در آمدند، در دو سال اخیر سود سهام خود را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت جداگانه طی آبان ماه سال 1396 به مبلغ 30 هزار تومان و مهر و آبان ماه 1397 به مبلغ 56 هزار تومان دریافت کردند.

    وی افزود: قرار است اقساط سهام این عزیزان به مبلغ 30 هزار تومان از بهمن ماه سال جاری، طی 24 ماه از حقوق و مزایای بازنشستگان کسر شود.
    پورذاکری ارزش کل سهام بیمه ملت که به بازنشستگان کشوری واگذار شده را معادل 720 هزار تومان عنوان کرد و گفت: به هریک از بازنشستگان کشوری 3500 سهم به صورت قرض الحسنه به ارزش هر سهم 200 تومان و در مجموع با کارمزد 20 هزار تومان واگذار شده بود که بازپرداخت آن در اقساط 24 ماهه از بهمن ماه جاری آغاز می شود.

    معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با وجود اینکه تا کنون طی دو مرحله سود سهام به سهامداران بیمه ملت مشترک صندوق بازنشستگی واریز شده بود، ولی تاکنون اقساط سهام از حقوق آنان کسر نشده بود که این امر از ماه جاری به مدت دو سال عملیاتی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی