عصر بازار

تسهیلات ارزان‌قیمت برای طرح‌های اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه می‌شود

عصر اعتبار- استاندار اردبیل گفت: تسهیلات ارزان قیمت و با سود ۸ درصد برای طرح های اشتغالزایی توسط بانک سینا پرداخت می‌شود.

تسهیلات ارزان‌قیمت برای طرح‌های اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو عصر امروز در مراسم افتتاح شعبه بانک سینا در شهرستان گرمی اظهار داشت:  برای توسعه و ایجاد اشتغال مبلغ 25 میلیارد تومان تسهیلات به استان اردبیل تخصیص داده شده است و علاوه بر آن 15 میلیارد تومان نیز به صورت جداگانه برای شهرستان گرمی، تسهیلات ارزان قیمت و با سود 8 درصد برای طرح های اشتغالزایی توسط بانک سینا پرداخت می‌شود.

    وی بیان کرد: این شعبه در کمتر از 10 روز راه‌اندازی شده است که نشان از عشق و علاقه به کار است و امید داریم با همین سرعت تسهیلات مورد نظر نیز برای سرمایه گذاران پرداخت شود و شاهد رونق بیشتر تولید و اشتغال در شهرستان گرمی به ویژه برای اقشار محروم و کم درآمد باشیم‌.

    بهنامجو تصریح کرد: با افتتاح این شعبه مردم برای دریافت تسهیلات بنیاد مستضعفان دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان ندارند و تمامی امور بانکی مربوط به تسهیلات در شعبه شهرستان انجام خواهد شد.

    استاندار اردبیل گفت: این بانک که از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی تفاهم نامه امضا کرده و بر این اساس، تسهیلات یارانه‌دار را در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌های اشتغال زا در مناطق روستایی قرار می‌دهد.

    وی افزود: ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و حمایت از بخش خصوصی برای توسعه منطقه اولویت اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما این است تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی