عصر بازار

با حضور مدیر عامل بانک صنعت و معدن؛

پرداخت۴۶۷۰۰ میلیارد ریال به ۳۰ واحد خراسان

تعیین تکلیف۲۳بنگاه اقتصادی

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وضعیت ۲۳ بنگاه اقتصادی خراسان رضوی را تعیین تکلیف کرد و از پرداخت ۴۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به صنایع استان خبر داد.

پرداخت۴۶۷۰۰ میلیارد ریال به ۳۰ واحد خراسان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، حسین مهری مدیرعامل این بانک در ادامه سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز پنج شنبه هجدهم بهمن 97 با حضور استاندار برگزار شد، حضور یافته و اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 46 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به 30 طرح صنعتی خراسان رضوی پرداخت شده است که از مجموع این پروژه ها، 20 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده است.

    مهری تصریح کرد: 10 طرح عمده دیگر نیز بین 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تسهیلات آن در حال پرداخت می باشد. وی همچنین از تعیین تکلیف وضعیت 23 واحد تولیدی خبر داد و اعلام داشت: برای تسریع فرایند تأمین مالی این طرح ها برنامه ویژه ای در دستور کار داریم.

    استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از این که برای نخستین بار، یک بانک دولتی معین اقتصاد مقاومتی شده است، افزود: بانک صنعت و معدن برای توسعه صنایع این استان تاکنون گام های ارزنده ای برداشته است.

    وی ادامه داد: باید از ظرفیت های اقتصادی و مالی این منطقه در راستای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استفاده کرد و این بانک به عنوان متولی پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی این استان در حد قابل قبولی عمل کرده است.

    مهری همچنین به اتفاق هیأت همراه با حضور در شرکت پانیذ شهد بینالود از خط تولید نبات نی دار و بسته بندی زعفران و انواع چای کیسه ای بازدید و بر تعامل و همکاری با این شرکت تأکید کرد.
    سپس با بازدید از شرکت پرین بتن آمود، از نزدیک فرآیند تولید را مشاهده و به بررسی درخواستهای مدیران شرکت پرداخت.

    در ادامه شرکت روغن نباتی فضل نیشابور که از قدیمی ترین شرکتهای تولیدی روغن نباتی و مایع در استان می باشد، توسط مدیر عامل این بانک مورد بازدید قرار گرفت و ضمن تشکر و قدردانی از پنج دهه فعالیت صنعتی شرکت و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، در خصوص آمادگی این بانک به منظور مشارکت در طرح توسعه و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز این شرکت اعلام آمادگی شد.

    در پایان مهری با حضور در شهرک صنعتی عطار نیشابور و بازدید از شرکت خیام فولاد سپهر نیشابور، از نزدیک پیشرفت اجرای پروژه را بررسی و مقرر کرد جهت رفع مشکلات ارزی، و تمدید اعتبار اسنادی ارزی شرکت و قرارداد مشارکت مدنی از طریق صندوق توسعه ملی، پیگیری های لازم به عمل آید.

    مدیرعامل در روز یکشنبه 21 بهمن ماه نیز با حضور در شهرستانهای بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه و رشتخوار از طرح های نساجی کاشمر مدرس، فولاد تربت حیدریه، شرکت برق راشد و فولاد قائم امیدنور بازدید کرد و برای حمایت از این کارخانه ها و تأمین نقدینگی واحدهایی که با مشکل مواجه شده اند، قول همکاری و مساعدت داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی