عصر بازار

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با شعار مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، یاسر فلاح گفت: در 11 سال گذشته که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد، ما اهالی صنعت مالی، افق های جدیدی را تجربه کردیم و مصمم شدیم تا توانایی های خود را به پشتوانه عقبه ای که از سال های گذشته داریم در دوازدهمین نمایشگاه عرضه کنیم.

    رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با اشاره به اینکه اطلاعات درباره صنعت مالی در کشور کم است، اظهار کرد: یکی از مباحثی که باعث ضعف اطلاعاتی از بازار مالی شده، کم بودن ضریب نفوذ بازار سرمایه است هر چند که نسبت کد های معاملاتی بورسی نسبت به جمعیت کشور باعث شده تا رتبه هشتم را بدست آوریم، اما جمعیت کشورمان 81 میلیون نفر است و امیدواریم هر ایرانی یک کد سهامداری داشته باشد.

    وی ادامه داد: معتقدیم که برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه به مردم است.

    مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس درباره اقداماتی که در نمایشگاه سال آینده قرار است انجام شود توضیح داد: توجه بیشتر نسبت به گذشته به خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از مهم‌ترین بخش نمایشگاه است. برپایی کارگاه های آموزشی فعالین رسانه ای در حوزه فین تک که فرابورس پیشگام این بخش در بازار سرمایه بوده، یکی از این برنامه ها است.

    فلاح از برگزاریی بازی هزار نفری در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: با یک شرکت بازی تلفن همراه که اکثریت مردم بر روی گوشی های خود دارند، در حال مذاکره هستیم. این بازی بر اساس سوال و جواب صنعت مالی طراحی شده است.

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تاکید بر اینکه این نمایشگاه اولین رویداد مالی کشور در سال است که ابعاد وسیعی دارد، اظهار کرد: حضور همه ارکان مالی از جمله بانک ها، بیمه ها و همه نهادهای مالی بازار سرمایه در این نمایشگاه اولین حرکت بزگ چرخ اقتصادی کشور در ابتدای سال است.

    فلاح در پایان گفت: تاکنون حدود 10 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه واگذار شده و 170 مجموعه حضور خود را نهایی کردند و امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر ادامه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی