عصر بازار

قرعه کشی دوره های اول و دوم جشنواره همراه بانک تجارت برگزارشد

عصر اعتبار- دوره های اول و دوم قرعه کشی جشنواره همراه بانک تجارت برگزار و اسامی برندگان ۲۰ جایزه ۱۰میلیون ریالی و ۳۰ بن خرید ۵ میلیون ریالی برای هردوره مشخص شد

قرعه کشی دوره های اول و دوم جشنواره همراه بانک تجارت برگزارشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم قرعه کشی اولین و دومین دوره جشنواره همراه بانک تجارت صبح روز دوشنبه ششم اسفند ماه که به صورت زنده از طریق صفحه مجازی بانک تجارت در اینستاگرام نیز پخش شد اسامی برندگان به قید قرعه با استفاده از گوی و گردونه مشخص شد. در هر دوره جشنواره هفتگی 20 جایزه 10میلیون ریالی و 30 بن خرید 5 میلیون ریالی به برندگان به قید قرعه اهدا می شود.

    جشنواره همراه بانک تجارت به صورت هفتگی تا 15 فروردین ماه سال98 ادامه دارد. دراین جشنواره آن دسته از مشتریانی که نرم افزار جدید همراه بانک تجارت را نصب کرده باشند، می توانند با جمع آوری امتیازات لازم در قرعه کشی نهایی سه جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی شرکت کنند.

    علاقه‌مندان، مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می‌توانند با کسب امتیاز از طریق نصب اپلیکیشن همراه بانک، انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی، عضویت در باشگاه مشتریان و مشارکت در بخش نیکوکاری شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده جشنواره همراه بانک تجارت افزایش دهند. دریافت اپلیکیشن همراه بانک تجارت از طریق آدرس سایت اینترنتی این بانک به آدرس mobilebank.tejaratbank.ir امکان‌پذیر است.

    نصب همراه بانک تجارت50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان 20 امتیاز، انتقال وجه کارتی 25 امتیاز، خرید بسته اینترنتی و خرید شارژ 20 امتیاز، پرداخت قبض 10 امتیاز و نیکوکاری 15 امتیاز را برای اعضای باشگاه و شرکت‌کنندگان در جشنواره به همراه دارد. حداقل امتیاز برای شرکت در جشنواره 100 امتیاز و برای بهره مندی از سه جایزه بزرگ یک میلیارد ریالی 1000 امتیاز است. امتیازات جمع آوری شده توسط هریک ازشرکت کنندگان در این جشنواره به صورت هفتگی محاسبه شده و برای شرکت در قرعه کشی  هفته بعد کسب حداقل 100امتیاز الزامی است.

    اسامی برندگان دوره های اول و دوم قرعه کشی جشنواره همراه بانک تجارت در پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir قابل مشاهده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی