عصر بازار

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت مطرح کرد:

بانکداری الکترونیک راه حل کاهش بهای تمام شده پول

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: یکی از راهکارهای اصلی پیش روی بانک‌ها خصوصا بانک های خرد ارائه خدمات بدون حضور نیاز مردم در شعب است.

بانکداری الکترونیک راه حل کاهش بهای تمام شده پول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدحسین حسن زاده اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت با توجه به افقی که برای خود تا سال 1400 تعریف کرده، گام های خوبی در این زمینه برداشته و در شرایط فعلی مردم برای افتتاح حساب، ارائه خدمات و حتی گرفتن وام قرض الحسنه نیازی به حضور در شعبه های این بانک ندارند بلکه می توانند با مراجعه به سایت و حتی از طریق اینترنت، وام خود را دریافت کنند.

    وی افزود: بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور پیشرفت خوبی داشته و به نظر می رسد در سال های آتی تمام سیستم بانکی ما به این سمت خواهد رفت و طبیعتا این مدل بانکداری هم هزینه مردم و هم  هزینه خود بانک را کاهش خواهد داد.

    مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت تصریح کرد: بخشی از مسائلی که اکنون در خصوص صورت های مالی بانک‌ها و زیانده بودن آن ها مطرح است، مربوط به افزایش هزینه های پرسنلی و تجهیزات بوده که با توجه به افزایش این هزینه ها، بهای تمام شده خدمات نیز افزایش می یابد. اگر ما به تکنولوژی رو بیاوریم هم از نظر محیط زیست هم از نظر درآمد و هزینه خود بانک ها نتیجه مثبتی خواهد داشت

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی