عصر بازار

مدیر عامل بانک دی عنوان کرد:

جذب منابع ارزان قیمت برای کاهش نرخ تمام شده پول

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه کیش به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت در راستای کاهش نرخ تمام شده پول و دستیابی به سودآوری تاکید کرد.

جذب منابع ارزان قیمت برای کاهش نرخ تمام شده پول
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی، احمد عبداللهیان، مدیرکل سرمایه گذاری و امور شرکت‌ها و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت به منظور بازدید از شعبه کیش به استان هرمزگان سفر کرد.

    قربانی در دیدار با کارکنان شعبه کیش با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد و برای تحقق این مهم شعب باید توجه ویژه ای به توسعه بانکداری الکترونیک و مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.

    مدیرعامل بانک دی با اشاره به مزایای جذب منابع ارزان قیمت گفت:یکی از مهم ترین مزایای جذب منابع ارزان قیمت، کاهش نرخ تمام شده پول است که موجب پایین آمدن نرخ تسهیلات و رونق اقتصادی می شود از این رو انتظار میرود همکاران ستاد با ارائه ایده های خلاقانه در طراحی محصولات و خدمات تمام تلاش خود را به کار گیرند و همکاران شعب نیز با پایبندی به تکریم مشتریان نسبت به جذب منابع ارزان قیمت اهتمام ورزند.

    وی با بیان اینکه تلاش در راستای کاهش مطالبات، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: افزایش مطالبات غیرجاری بانک ها موجب افزایش نقدینگی و تورم شده و به دلیل کاهش فرصت های سرمایه گذاری در درازمدت بر نرخ رشد اقتصادی کشور تاثیر منفی می گذارد.

    قربانی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات باید بر اساس قانون و در راستای سیاست گذاری های کلان بانک با جدیت بیشتری دنبال شود تا ضمن افزایش نقدینگی بانک امکان بازگشت این منابع به چرخه اقتصادی کشور فرآهم شود.

    در پایان این دیدار، مدیرعامل بانک ضمن تقدیر از همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف بانک ، آنان را مورد تشویق قرار داد. گفتنی است در جریان سفر به کیش، قربانی و هیات همراه با غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند. در این نشست صمیمی مدیرعامل بانک و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بررسی زمینه های سرمایه گذاری بر توسعه همکاری های متقابل تاکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو