عصر بازار

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت می شود

عصر اعتبار- وزیر ورزش و جوانان گفت: پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سال آینده هدفگذاری شده است.

۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، « مسعود سلطانی فر » روز پنجشنبه در نشست با هیات های ورزشی و سمن ها و جوانان استان مرکزی در سالن همایش های بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: تسهیلات ازدواج در بودجه سال 98 به 300 میلیون ریال برای هر نفر افزایش یافته است.
    وی ادامه داد: کارنامه کشور در حوزه ورزش امسال یکی از موفق ترین دوران های پس از انقلاب اسلامی است.
    وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تیم ملی ایران در جام جهانی درخشان ترین بازی های خود در طول جام های جهانی را ارایه داد و شایستگی صعود به مرحله بعد را داشت.
    سلطانی فر گفت: ورزشکاران کشور موفق شدند در مسابقات آسیایی جامارتا بیشترین مدال تاریخ حضور در این مسابقات را کسب کنند.
    وی تاکید کرد: ایران در مسابقات پارا آسیایی نیز به رتبه سوم رسید و در المپیک جوانان با 17 رتبه صعود جایگاه هفدهم را کسب کردند.
    وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مسابقات جام ملت های آسیا، ایران بعد از 14 سال به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده است که همه این موفقیت ها با تلاش ورزشکاران،حمایت دولت و مجلس محقق شده است.
    سلطانی فر گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هفته دولت آغاز و تا دهه فجر ادامه پیدا کرد و هر هفته یک طرح بزرگ در کنار ده ها طرح کوچک به بهره برداری رسید.
    وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: 500 طرح ورزشی در سال جاری بهره برداری شد که تا پایان سال این تعداد با وجود منابع مالی به 800 مورد می رسد.
    سلطانی فر افزود: این وزارتخانه در بخش سخت افزاری در سال 96 و 97 کارنامه درخشانی دارد و روند ایجاد خانه های جوان سرعت یافته و تشکیل دفاتر مشاوره و سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد.
    وی اظهار داشت: تا پایان دولت تدبیر و امید طرح های 10 ساله و 15 ساله تکمیل و بهره برداری می شود و یکهزار و 400 طرح تکمیل شده است.
    سلطانی فر گفت: بستر استفاده از منابع غیر دولتی و خصوصی در قالب ماده 27 در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.
    وی ادامه داد: این وزارتخانه در اجرای ماده 27 سال گذشته در زمره سه دستگاه برتر کشوری شد چراکه تمایل و انگیزه برای بخش خصوصی وجود دارد.
    وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور شرایط خاصی دارد و به فرموده مقام معظم رهبری همه باید برای عبور از این جریان در صحنه باشند.
    سلطانی فر افزود: کشور در دوران دفاع مقدس نیز شرایط تنگنای اقتصادی را تجربه کرد و با رشادت و ایثارگری رزمندگان توانست به طلایی ترین دوران تبدیل شد.
    وی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی نیز با همگرایی به دوران طلایی تبدیل می شود و می توان از این دوره سخت با حمایت های مردم با عزت وغرور گذشت.
    وزیر ورزش و جوانان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال سیاستمداران داخلی و خارجی را شگفت زده کرد که بر خلاف تورم و افزایش هزینه ها مردم پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
    سلطانی فر گفت:در توافق برجام اگر یکی از اعضا با قلدری و بد عهدی خارج نمی شد و تحریم های غیر قانونی را تحمیل نمی کرد و صادرات نفت در مرز 2 و نیم میلیون بشکه بود قیمت ها ثابت، تورم کاهش و نرخ طلا و ارز ثابت می ماند.
    وزیر ورزش و جوانان افزود: افزایش تورم به دلیل سوء مدیریت نیست چراکه حساب اقتصادی کشور روشن است.
    سلطانی فر تاکید کرد: وضعیت اقتصادی کشور وابسته به نفت و میعانات نفتی است و نخریدن آن به اقتصاد ضربه می زند.
    وی افزود: جمهوری اسلامی در حیات چهل ساله نشان داده که هر زمان فشار بیرونی و تهدید های دشمنان افزایش یافته وحدت داخلی نیز بیشتر شده است.
    وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری که باید با افتخار به گذشته و امید به آینده تلاش شود و بیانیه گام دوم که نقشه راه کشور است می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.
    وی گفت: محور تصمیم گیری ها باید جوانگرایی حاکمیت نیروهای انسانی توانمند و متعهد و به صحنه آمدن جوانان باشد و این وزارتخانه برای تحقق شعار مذکور از 31 مدیرکل ورزش و جوانان کشور 10 مدیر جوان را گمارده است.
    افتتاح تالار مسابقات ورزشی، بازدید از بیت تاریخی امام راحل ، نشست با هیات های ورزشی و سمن ها از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به خمین بود.
    در این ایین 2 کتاب با عناوین مدال آفرینان بهشت و مدال های سرخ رونمایی شد و آیین تمبر یادبود سالن مسابقات یادگار امام خمینی نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان اجرا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو