عصر بازار

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

عصر اعتبار- زمان مزایده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که قرار بود در روز ۲۲ اسفندماه توسط سازمان خصوصی‌سازی برگزار شود به ۲۸ اسفندماه جاری تغییر کرد، اما این مزایده دقیقه نودی هم لغو شد.

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بلوک 44.30 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شامل 8 میلیون و 329 هزار و 853 سهم، به ارزش کل پایه 75 میلیارد و 160 میلیون و 262 هزار و 619 ریال که قرار بود توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز 20 اسفندماه از طریق مزایده واگذار شود، اما زمان آن به 28 اسفند موکول شده بود، باز هم لغو شد.

    این شرکت با سرمایه 188 میلیارد ریالی، مقرر بود به‌صورت نقد و اقساط واگذار شود که برای مزایده آن مبلغ سپرده شرکت در مزایده 2 میلیارد و 254 میلیون و 807هزار و 9090 ریال نیز تعیین شده بود.

    این گزارش می‌افزاید: بازرسی و اجرای استانداردها جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و ... مهمترین فعالیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را تشکیل می‌دهد.

    پیش‌تر سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود بلوک 44.30 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را در روز 22 اسفندماه جاری به مزایده خواهد گذاشت که این زمان به 28 اسفندماه امسال تغییر یافت، اما این مزایده دقیقه نودی هم لغو شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی