عصر بازار

با حکم وزیر اقتصاد انجام شد؛

انتصاب مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، رسول زارعی را به سمت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، فرهاد دژپسند در حکم رسول زارعی، بر مواردی چون «پیگیری و اجرای سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و مالی کشور در سطح استان»، «اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذیحسابان در استان»، «پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار در استان»، پیگیری امور مولد سازی دارایی های دولت در استان»، «راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی استان»، «پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمدهای استان» و "همکاری و هماهنگی با سازمانها و واحدهای اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت اقتصاد" به عنوان اولویت های برنامه ای اداره کل امور اقتصادی و دارایی بوشهر تاکید کرده است.

    بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این حکم خطاب به مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آمده است، ضمن هماهنگی با واحد های ستادی و استانی و انجام وظایف و مسئولیت های قانونی خویش، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.

    زارعی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد در رشته های "مدیریت برنامه ریزی و توسعه" و "مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول" از دانشگاه خلیج فارس است.

    ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر نیز از جمله سوابق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی