عصر بازار

در نامه مدیر عامل بانک سپه به رئیس جمهور عنوان شد:

اعلام آمادگی برای پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک سپه در نامه‌ای به رئیس جمهور از آمادگی این بانک برای پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان کشور خبرداد.

اعلام آمادگی برای پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک سپه با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور از آمادگی بانک سپه برای حمایت از طرح رونق تولید و تخصیص و تامین اعتبار به میزان 10 هزار میلیاردریال برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر خبر داد.

    در نامه محمدکاظم چقازردی به حسن روحانی ریاست جمهوری آمده است:

    «احتراماً، ضمن عرض تبریک سال جدید که با ماه های مبارک رجب و شعبان المعظم تقارن یافته است، به استحضار می رسانم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید خاص حضرتعالی مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم و جبران خسارت در بخش های مسکن، کشاورزی، دامداری و ... با هماهنگی بخش های مختلف و پیگیری جدی تا رفع مشکلات مردم آسیب دیده و با عنایت به نامگذاری سال 1398 به عنوان رونق تولید و با امعان نظر به ضرورت فعال سازی بنگاه های تولیدی در سیل اخیر در استان های مختلف کشور و به تبع آن به کارگیری مجدد سرمایه گذاری انجام شده، احیای واحدهای تولیدی، حفظ اشتغال و امنیت اجتماعی، بانک سپه با ابراز همدردی با آسیب دیدگان ناشی از حوادث سیل اخیر و به منظور همراهی با سیاست های کلان دولت محترم، آمادگی خود را برای تخصیص و تامین اعتباری به میزان 10.000 میلیارد ریال (ده هزار میلیارد ریال) برای واحدهای تولیدی خسارت دیده در سیل اخیر و اعلام توزیع استانی منابع از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه کشور به محضر جناب عالی اعلام می نماید.

    همچنین در صورت صلاحدید و به منظور مساعدت بیشتر با متقاضیان مشمول و تخصیص بخشی از یارانه سود با تضمین سازمان محترم برنامه و بودجه کشور، اعطای تسهیلات با نرخ سود یارانه دار موجب تسهیل و تسریع در امر بازسازی و نوسازی واحدهای مولد خواهد شد.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی