عصر بازار

مدیرکل کمیته امداد امام استان لرستان مطرح کرد:

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان مستمری به مددجویان

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد امام استان لرستان گفت: در دو روز گذشته مبلغ بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان مستمری به آسیب دیدگان سیل اخیر در استان پرداخت نمودیم.

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان مستمری به مددجویان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، جاسم محمدی فارسانی در این خصوص گفت: کمیته امداد در همان بروز این اتفاق تلخ سیل در کنار مددجویان خود بر حسب وظیفه حضور داشته و سعی کرده که در شرایط اضطرار کمک حال خانوارهای امداد باشد.

    وی افزود: آسیب دیدگان سیل در خصوص خسارات وارده به منازل ، لوازم خانگی و بحث اشتغال نگرانی نداشته باشند بهمین منظور باتوجه خسارات زیادی که به مددجویان وارد شده مبلغی در حدود 11 میلیارد تومان به 20 هزار خانوار به اندازه 2 ماه بعنوان مستمری به حساب ممدجویان واریز نمودیم.

    متعهد به جبران خسارات وارده به مددجوبان

    مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه کمیته امداد متعهد به جبران خسارات وارده به مددجوبان است اظهار داشت: در حوزه مسکن و لوازم خانگی ضروری ، خانواده ها دغدغه ای نداشته باشند چرا که نسبت تهیه مسکن و تحویل لوازمات ضروری منزل و جبران خسارات در کنار جامعه هدف امداد هستیم.

    محمدی فارسانی در خصوص کمکهای اهدایی به کمیته امداد عنوان کرد:خوشبختانه در تمام نقاط کشور شاهد کمک به سیل زدگان استان هستیم هم اکنون تعداد 10 هزار تخته پتو توسط استان یزد،2 هزار فرش و یک نیکوکار دیگری در تهران حدود 20 هزار متر مربع موکت به لرستان اهدا نموده که بین افراد آسیب دیده از سیل توزیع خواهد شد.

    وی با اشاره به خسارات زیاد به لوازمات خانگی خانواده ها از تحویل اوازم خانگی به مددجویان آسیب دیده خبر داد و تصریح کرد: ظرف 48 ساعت آینده به جهت جبران خسارات وارده به افراد، کار توزیع لوازمات خانگی ضروری بین آسیب دیدگان آغاز خواهد شد .

    چالش دسترسی به مددجویان بعلت نبود جاده

    مدیرکل کمیته امداد لرستان در پایان همچنین در خصوص خانواده هایی که بعلت نبود راه دسترسی ارتباط با قطع است گفت: متاسفانه در حال حاضر ارتباط با برخی خانواده بعلت تخریب جاده قطع است و کار امدادرسانی را کمی با مشکل روبرو ساخته ، در این وضعیت از طریق دهیاری ها و تحقیقات محلی در تلاشیم ارتباط را برقرار و خدمات مورد نیاز را به آن عزیزان ارائه نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی