عصر بازار

رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

پرداخت ۳۷۳۷ میلیارد تومانی تخصیص‌های لغو شده پارسال

عصر اعتبار- رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از پرداخت ۵۸۶ میلیارد تومان به آموزش و پرورش، ۱۹۷۷ میلیارد تومان به وزارت بهداشت و ۹۵۹ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها خبر داد.

پرداخت ۳۷۳۷ میلیارد تومانی تخصیص‌های لغو شده پارسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیروز در توییتی از پرداخت 586 میلیارد تومان به آموزش و پرورش، 1977 میلیارد تومان به وزارت بهداشت و 959 میلیارد تومان به دانشگاه‌ها خبر داد.

    براساس این گزارش، نوبخت نوشت: چون در آخرین روزهای سال 97 مبالغ قطعی نفت فروخته شده به خرانه واریز نشده بود، مجبور شدیم برخی از تخصیص های بودجه ای صادر شده را لغو کنیم تا بتوانیم مقدار منابع موجود را با اولویت برای مواردی بپردازیم که باید تا پایان اسفند لزوما پرداخت می شد و بقیه در فروردین امسال پرداخت شود.

    خوشبختانه توانستیم از موارد لغو شده، تخصیص های لازم برای پرداخت 3737 میلیارد تومان به آموزش و پرورش، بخش بهداشت، دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی را صادر و ابلاغ کنیم. هماهنگی های لازم هم برای پرداخت 2100 میلیارد تومان دیگر به دستگاه های ذیربط در هفته آتی نیز انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی