عصر بازار

در سه ماه نخست ۲۰۱۹:

درآمد بزرگترین بانک آمریکایی به رکورد ۲۹.۸۵ میلیارد دلار رسید

عصر اعتبار- درآمد و سود بانک جی پی مورگان چیس آمریکا در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به رکورد ۲۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار رسید.

درآمد بزرگترین بانک آمریکایی به رکورد ۲۹.۸۵ میلیارد دلار رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بانک جی پی مورگان چیس آمریکا که بزرگترین بانک ایالات متحده به لحاظ دارایی محسوب می شود در تازه ترین گزارش خود در مورد سود این بانک در سه ماه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد که سود و درآمد جی پی مورگان چیس به یک رکورد تبدیل شد.

    در همین حال سود و درآمد این بانک آمریکایی در سه ماه نخست سال 2019 میلادی به رقم 29 میلیارد و 850 میلیون دلار رسید که پیش از این برآورد 28 میلیارد و 400 میلیون دلار برای جی پی مورگان چیس شده بود؛ ضمن اینکه درآمد این بانک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش نشان می دهد.

    همچنین درآمد خالص جی پی مورگان در این بازه زمانی به رکورد 9 میلیارد و 180 میلیون دلار رسید که 1.5 میلیارد دلار بیشتر از برآورد انجام گرفته شده 7 میلیارد و 700 میلیون دلاری برای درآمد خالص این بانک آمریکایی است. هر سهم از این بانک آمریکایی به 2.64 دلار در سه ماه نخست سال جاری میلادی رسید که برآورد اولیه آن 2.34 دلار بود. بر پایه این گزارش، «جمی دیمان» مدیر عامل جی پی مورگان گفت: در تمام حوزه های کاری خود درآمد و عملکرد خوبی داشتیم و فضای سازنده بیشتری را تجربه کردیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی