عصر بازار

چتر بیمه تکمیلی برای خلاقان و فناوران گسترده شد

عصر اعتبار- شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و فناور به همت پارک فناوری پردیس از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند.

چتر بیمه تکمیلی برای خلاقان و فناوران گسترده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا، اعضای شبکه نوآوری در سراسر کشور می‌توانند تا پایان روز شنبه 14 اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال 99-98 اقدام کنند.
    مزایای این خدمت پوشش جامع خدمات درمانی بیمه بدون محدودیت تعداد کارکنان، ارائه سه سطح خدمت برای سلیقه و بودجه‌های متفاوت و تحت پوشش قرار دادن والدین بیمه‌شدگان اصلی است.
    ارائه تخفیفات ویژه در حق بیمه‌های هر طرح برای شرکت‌های دانش‌بنیان به‌موجب انعقاد قرارداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل‌توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که برای شرکت‌ها ارائه می‌شود کاهش یافته است.
    حق بیمه طرح الف 105 هزار، طرح ب 92 هزار و طرح ج 76 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر در یک ماه است که در صورت پرداخت نقدی مشمول 10 درصد تخفیف می‌شود.
    در شرایط عمومی بهره‌مندی از این خدمت آمده است که شرکت‌های عضو پارک‌های فناوری، دانش‌بنیان و خلاق، پس از ثبت‌نام در شبکه نوآوری تهران می‌توانند به‌صورت برخط تقاضای ثبت‌نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند. همچنین افراد صرفاً با داشتن بیمه‌گر پایه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) می‌توانند اقدام به ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی کنند.
    در بخش دیگر این شرایط نیز تأکید شده که هر شرکت می‌تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام‌وقت خود و اعضای خانواده‌شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه‌شده اصلی) را ثبت‌نام کند و تمام شرکت‌هایی که متقاضی این طرح هستند موظفند حداقل 50 درصد اعضای کارکنان فهرست بیمه تأمین اجتماعی خود را جهت بیمه تکمیلی معرفی کنند.
    متقاضیان باید از طریق کلیک بر روی لینک ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت شبکه نوآوری تهران (http://tinet.ir) وارد سامانه ثبت‌نام بیمه شوند؛ چنانچه شرکت عضو شبکه نوآوری تهران (tinet) نیست، ابتدا باید در این سامانه به‌صورت شخص حقوقی عضو شود و از طریق لینک عضویت در سامانه تینت اقدام کند.
    همچنین متقاضیان پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه ثبت‌نام از منوی اصلی، قراردادی که شرکت می‌تواند در آن ثبت‌نام کند نمایش داده می‌شود.
    متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام و پرداخت حق بیمه می‌توانند به سایت http://ircreative.isti.ir/contents.php?cntid=249 مراجعه کنند.
    در صورت ثبت اطلاعات خاص که نیازمند ارائه مدارک است (مانند ثبت اطلاعات دختر با سن بیشتر از 18 سال)، سامانه پیام لازم برای بارگذاری مدارک را ارسال می‌کند که نیاز است سند درخواستی اسکن و بارگذاری گردد.
    پس از ورود اطلاعات و تائید راهبرد شبکه گزینه پرداخت فعال شده و کاربران می‌توانند از تاریخ سوم اردیبهشت برای پرداخت به سامانه مراجعه کنند.
    متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند پس از مطالعه کامل راهنمای زیر در صورت هرگونه ابهام، دریافت اطلاعات تکمیلی بیشتر و هرگونه مشکلی در مراحل ثبت‌نام با شماره 37- 76250036 021 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی