عصر بازار

فاینکس ۲۰۱۹ (۶)

برنامه‌های بورس کالا در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- برگزاری ۸ کارگاه آموزشی، برگزاری نشست خبری مدیرعامل بورس کالا و تقدیر از برگزیدگان مسابقه "بهترین آثار تولیدی با موضوع معاملات زعفران در بورس کالا" از مهمترین برنامه‌های بورس کالا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) است.

برنامه‌های بورس کالا در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران با بیان مطلب فوق، برپایی نمایشگاه دوازدهم را بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه عنوان کرد و گفت: بورس کالای ایران امسال برنامه های متنوعی را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بورس در نظر گرفته که برگزاری 8 کارگاه آموزشی از جمله این برنامه هاست.

    محمد حسنی سعدی افزود: آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات در این بازار، آشنایی با قراردادهای آتی، آشنایی با قراردادهای اختیار معامله و نیز آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی و سرمایه گذاری در صندوق های کالایی عنوان این کارگاه های آموزشی است و علاقه مندان می توانند جهت حضور در این کارگاه های آموزشی به غرفه این شرکت مراجعه نمایند.

    وی افزود: مدیرعامل بورس کالای ایران در سومین روز از برپایی این نمایشگاه مورخ 4 اردیبهشت ماه نیز طی نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد. طی این نشست خبری، از برگزیدگان مسابقه "بهترین آثار تولیدی با موضوع معاملات زعفران در بورس کالا" با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

    حسنی سعدی ادامه داد: علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران ارشد بورس کالای ایران در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه شرکت حضور خواهند داشت؛ علاوه بر این کارشناسان بخش های مختلف بورس کالا نیز به صورت تمام وقت در غرفه این بورس پاسخگوی سوالات سهامداران، فعالان صنایع، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و کلیه مراجعین و علاقمندان خواهند بود.

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران خاطر نشان کرد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه دوازدهم تابلوهای معاملاتی بورس کالا به صورت آنلاین در غرفه این بورس به نمایش در خواهند آمد.

    حسنی سعدی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها، دستاوردها و پتانسیل های صنعت مالی ایران در داخل و خارج برشمرد و در خاتمه یادآور شد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ 2 تا 5 اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بورس کالای ایران در سالن 35 میزبان مخاطبین و علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی