عصر بازار

پرداخت ۱۴.۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال روستایی

عصر اعتبار- عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون مجموع تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی را ۱۴,۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

پرداخت ۱۴.۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال روستایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید باقر فتاحی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: این بانک در قالب 19 هزار فقره تسهیلات پرداختی در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی زمینه‌ساز کمک به ایجاد 37 هزار شغل جدید شد.

    وی افزود: نظارت قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات اعتباری همراه با اعتبارسنجی صحیح و تشخیص اهلیت مشتریان باعث هدایت صحیح تسهیلات اعتباری امکان کنترل و نظارت بهتر و بیشتر و احصای نتایج و بررسی اثربخشی آن با توجه به اهداف تعیین شده، می‌شود.

    محمد ذوالفقاری - مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون - نیز از پرداخت 70 درصدی به بخش‌های تولیدی در سبد تسهیلاتی این بانک خبر داد و بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت برای اعطای تسهیلات توسعه‌ای تأکید کرد.

    وی همچنین به بهینه‌سازی ترکیب منابع، بهینه‌سازی نسبت مانده مصارف به منابع، مدیریت هزینه‌های عملیاتی، مدیریت هزینه‌های غیر عملیاتی و کاهش سهم آن در بهای تمام‌شده منابع و بهبود نسبت کفایت سرمایه به عنوان مهم‌ترین راهبردهای این بانک اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی