عصر بازار

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر مطرح کرد؛

افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نرخ سکه از ابتدای هفته تا امروز

عصر اعتبار- کشتی‌آرای با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز سکه ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، گفت: قیمت سکه امروز بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان در نوسان بود.

افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نرخ سکه از ابتدای هفته تا امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت سکه امروز بین 5 تا 10 هزار تومان در نوسان بود.

    وی با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز سکه 120 هزار تومان افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: امیدواریم که وضع بازار به ثبات قیمت برسد.

    رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به 580 هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: از ابتدای هفته تا امروز حباب سکه 80 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

    به گفته کشتی آرای، پیش بینی دقیقی نمی‌توان در بازار طلا و سکه داشت.

    رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه نمی‌توان افراد را به خرید طلای آب شده مجبور کرد، افزود: متأسفانه افراد غیر حرفه‌ای که در این بخش مشغول به فعالیت هستند و تخصصی در این موضوع ندارند به بازار لطمه می‌زنند.

    امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 870 هزار تومان، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 650 هزار تومان معامله شد. براین اساس قیمت‌ها نسبت به روز قبل کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

    هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 660 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 730 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی 955 هزار تومان فروخته شد.

    قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد به 436 هزار و 75 تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت 1.273 دلار و 51 سنت دلار معامله شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی