عصر بازار

فاینکس ۲۰۱۹ (۱۱)

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عامل توسعه و رشد اقتصاد کشور

عصر اعتبار- برگزاری نمایشگاه‌‌های تخصصی در زمینه نظام‌‌‌های مالی کشور یکی از عوامل توسعه و رشد اقتصاد کشور است.

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عامل توسعه و رشد اقتصاد کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجید مشعلچی فیروزآبادی ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد:  نمایشگاه‌ها مکانی برای بحث و گفت‌وگوهای فنی و تخصصی بین ذی‌نفعان مجموعه‌های مختلف است.
    وی با بیان اینکه نظام مالی بین سه حوزه بورس، بانک و بیمه تقسیم شده است، گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی تمام ظرفیت‌ها را برای تشکیل‌دهندگان این نظام به عرصه نمایش می‌گذارد.
    مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مشتریان و ارتقا سهم مان از بازار از مهم‌ترین اهداف شرکت است، خاطرنشان‌کرد: آگاه‌سازی مردم از خدمات متنوع، ارائه خدمات مناسب به مشتریان، کاهش زمان رسیدگی به شکایات و پرداخت غرامت در بخش رضایت‌مندی مشتریان، حضور پررنگ در بورس در زمینه سودآوری و نیز کاهش هزینه‌ها به عنوان یک مولفه مالی و نمانام‌سازی از جمله اقدامات شرکت به‌منظور حفظ سهم خود در بازار بیمه است.
    مشعلچی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات بیمه کوثر حضور به‌موقع در مناطق سیل‌زده بوده است، اظهار کرد: حدود 17میلیارد تومان خسارت برآورد و بیش از 8هزار پرونده تشکیل شده است. البته 80درصد از این هزینه اتکایی شده است و ما توانسته‌ایم از بنیه مالی صنعت بیمه برای حمایت این افراد استفاده کنیم. همچنین کمک‌های انسان دوستانه‌ای به‌منظور حفظ کرامت و منزلت سیل‌زدگان از روزهای نخست تاکنون صورت می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی