عصر بازار

مردم مراقب باشند

اخاذی و سرقت مامور قلابی از شهروندان کرمانشاهی

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی در کرمانشاه خبر داد که از مردم اخاذی و سرقت می‌کرد.

اخاذی و سرقت مامور قلابی از شهروندان کرمانشاهی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به‌دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی با لباس یگان امداد نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و سرقت از همشهریان می‌کند، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ماموران کلانتری 11 مرکز با حضور در پاساژ گُل واقع در ابتدای خیابان مدرس حین گشت‌زنی موفق به شناسایی مامور قلابی شده و در حالی‌که وی لباس نظامی(یگان امداد) را برتن داشت، دستگیر شد.

    سرهنگ براری خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی‌های اولیه خود را ستوان یکم یگان امداد کرمانشاه معرفی کرد اما با استعلام‌های صورت گرفته دروغ بودن اظهارات وی اثبات شد.

    فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: این فرد که چاره‌ای جز اعتراف نداشت انگیزه خود را از کارش اخاذی از مردم عنوان کرد. مامور قلابی چند روز پیش با سوء‌استفاده از نام پلیس، گوشی تلفن‌همراه یکی از دکه‌داران میدان آزادی را نیز سرقت کرده بود.

    سرهنگ براری از شهروندان خواست اگر کسی به‌عنوان مامور پلیس به آنها مراجعه کرد کارت شناسایی معتبر را از وی مطالبه کنند.

    کشف 767 فقره سرقت در کرمانشاه

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف 767 فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در فروردین امسال خبر داد و گفت: در این مدت هفت باند سرقت متلاشی و 49 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند. توقیف 435 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و انتقال آنها به پارکینگ از دیگر اقدامات صورت گرفته در فروردین امسال بوده است.

    سرهنگ براری خاطرنشان کرد: در اولین‌ماه سال، چهار طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا و در این راستا علاوه بر کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر، 348 خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر و چهار واحد صنفی نیز پلمپ شد.

    رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه درباره اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز گفت: در فروردین 30 میلیارد ریال قاچاق کالا کشف و 50 نفر نیز دستگیر شدند.

    وی همچنین از دستگیری 47 تن از اراذل و اوباش سطح شهرستان خبر داد و گفت: از آنها چند سلاح سرد نیز کشف شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی