عصر بازار

قاضی مسعودی‌مقام:

هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند

عصر اعتبار- رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی گفت که هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند و پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند.

هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در ارتباط با سه محکوم پرونده بانک سرمایه که اعلام شد همزمان سکته کرده‌اند، گفت: هر سه نفر آقایان توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند و امروز آقای توسلی به عنوان آخرین نفر به زندان اوین اعزام شد و اسناد و مدارکشان بررسی شد.

    وی تصریح کرد: پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند و به زندان و قاضی اجرای احکام اعلام کردیم در صورتی که امکان حبس در بهداری زندان نیز فراهم است چنانچه بیماری قلبی آنها وخیم شد، هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود و می‌توانند در بیمارستان زندان نگهداری شوند.

    قاضی مسعودی‌مقام در پایان گفت: این که ما از هر ترفندی برای عدم رسیدگی و اجرای حکم استفاده کنیم، جایگاهی ندارد و قوه قضائیه با تمام قدرت در مقابل مفسدین اقتصادی می‌ایستد.

    بر اساس این گزارش، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور 7 اردیبهشت ماه گفت که سکته یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه - اعضای هیأت مدیره سابق این بانک - از سوی پزشکی قانونی تأیید شده است و نتیجه پزشکی قانونی در مورد این فرد به مراجع قضائی اعلام شده است و مدارک پزشکی دو نفر دیگر از اعضای هیأت مدیره سابق بانک سرمایه و سکته آنها نیز در حال بررسی است.

    بنا بر حکم قاضی مسعودی‌مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به 20 سال حبس، تحمل 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی