عصر بازار

تجلیل از شعبه برتر بانک صادرات استان اردبیل در فروش بیمه نامه های طرح نسیم

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد، به استان اردبیل عزیمت کردند.

تجلیل از شعبه برتر بانک صادرات استان اردبیل در فروش بیمه نامه های طرح نسیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره و مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل این شرکت، از بهزاد دولت زاده رئیس شعبه میدان ورزش بانک صادرات شهر اردبیل و همکاران وی، به عنوان شعبه برتر در فروش طرح نسیم در این استان، تجلیل کردند.
    دکتر کاتب در این مراسم که با حضور کلیه روسای شعب بانک صادرات استان برگزار شد، طرح نسیم بیمه سرمد را بسته کاملی از خدمات بیمه ای عنوان کرد و افزود: بیمه سرمد تمام تلاش خود را در برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز خانواده بزرگ بانک صادرات و شرکت های تابعه اعم از کارکنان و مشتریان با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به کار بسته و در سال جاری برنامه ریزی های جامع تری در این خصوص ارائه خواهد کرد.
    رئیس هیات مدیره در بخش دیگری از سخنان خود، سودآوری مطلوب شرکت در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های دقیق و جامعی در راستای افزایش متوازن پرتفوی در بخش های سهامداری و غیر سهامداری صورت گرفته است که در سال جاری در این مسیر اتفاقات مثبتی انجام خواهد شد.
    وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان اردبیل نیز در این مراسم، گسترش تعاملات فی مابین بانک صادرات و بیمه سرمد را در سال جاری مورد تاکید قرار داد و از اعمال برنامه هایی در این راستا توسط بانک صادرات خبر داد.
    نصیری همچنین، ضمن استقبال از فروش بیمه نامه های طرح نسیم بیمه سرمد در شعب بانک صادرات استان اردبیل، توسعه همکاری های مشترک بانک و بیمه از طریق ارائه محصولات متنوع و مشترک به مشتریان بانک در این منطقه را مثبت ارزیابی کرد.
    سایر روسای شعب بانک صادرات استان نیز در این مراسم، مشکلات و پیشنهادات خود را در جهت افزایش میزان فروش بیمه نامه های طرح نسیم به مشتریان بانک، مطرح کردند.
    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر خود به استان اردبیل، با نمایندگان این منطقه دیدار کردند و از مسائل و موانع پیش روی آنان آگاهی یافتند.
    در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان استان اردبیل که در سالن بانک صادرات سرپرستی این استان برگزار شد، راهکارهایی جهت رفع موانع پیش روی نمایندگان ارائه شد.
    در ادامه این سفر استانی، دکتر کاتب و مهندس مهدوی با حضور در شعبه اردبیل بیمه سرمد، با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کردند و نیازها و خواسته های آنان را مورد بررسی قرار دادند.
    بر اساس این گزارش، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل و بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه نیز در این سفر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل را همراهی کرده بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو