عصر بازار

نقش روابط عمومی در اعتماد سازی نظام مالی مهم است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: مهمترین شاخصه نظام مالی اعتماد است و نقش روابط عمومی در ساخت آن بسیار پر اهمیت تلقی می شود.

نقش روابط عمومی در اعتماد سازی نظام مالی مهم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر علی صالح ابادی در بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: اگر مردم به سیستم بانکی و یا بورس اعتماد کردند، کار به درستی پیش می رود و نباید عدم اطمینان بر نظام مالی مستولی شود.

    دکتر صالح آبادی با اشاره به لزوم توجه به ابزارهای جدید در بانکداری و روابط عمومی گفت: باید به مقوله هایی چون بانکداری و روابط عمومی دیجیتال نگاه ویژه داشت و تنها نباید استفاده کننده صرف دراین عرصه باشیم بلکه باید با تهیه دستورالعمل های مربوطه و نگاه تخصصی به آن در این فضا تاثیرگذار عمل کنیم.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: اگر شبهه ای به طور کذب در فضاهای مجازی و یا رسانه ها علیه نظام بانکی مطرح می شود می بایست توان اقناع افکار عمومی را داشته باشیم.

    وی بر لزوم تداوم جلسات و توجه به سیاستگذاری در حوزه روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی یک تخصص محسوب می شود وچگونگی استفاده از ابزارهای جدید در این عرصه حائز اهمیت است.

    در این نشست که در محل بانک توسعه صادرات برگزار شد، نمایندگان روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با اطلاع رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی