عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد؛

مهمترین وظیفه روابط عمومی سازمانهای اقتصادی ایجاد اعتماد عمومی است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نقش روابط عمومی های سازمان های اقتصادی را در حفظ و ارتقاء اعتماد عمومی بسیار بالا دانست.

مهمترین وظیفه روابط عمومی سازمانهای اقتصادی ایجاد اعتماد عمومی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از شادا، علی صالح آبادی طی سخنانی در این نشست که در محل بانک توسعه صادرات برگزار شد،  با اشاره به توسعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: فعالیت در حوزه دیجیتال اعم از بانکداری دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال نیازمند دستورالعمل مناسبی است که باید تدوین شود.

    صالح آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید متناسب با سرعت پیشرفت فضاهای جدید اطلاعاتی و رسانه ای حرکت کنند، افزود: رویکرد و نگاه افکار عمومی به فعالیت های بانکی، موضوعی است که باید توسط روابط عمومی ها مورد پایش و بررسی قرار گیرد.

    وی همچنین با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران و‌توانمندی های کشور در مدیریت و مقابله با تحریم های مذکور گفت: تجربیات ایران در شکستن  تحریم ها بسیار زیاد و ارزشمند است و دشمن نمی تواند به اهداف شوم‌ خود دست بیاید.

    وی در خصوص مدیریت عرضه و تقاضا در حوزه ارز نیز اظهار داشت: ارز حاصل از صادرات غیر نفتی می تواند نیازهای وارداتی کشور را تامین کند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در واردات، واردات ماشین آلات برای پروژه ها ، قطعات یدکی ، دارو و مواد غذایی است.

    در ادامه این جلسه، سیدمالک حسینی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اشاره به روند کمک رسانی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به سیل زدگان بر اساس گزارش های تهیه شده تاکید کرد، روند خدمات رسانی بانک ها ، بیمه ها و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به مردم این مناطق ادامه یابد.

    در این جلسه همچنین موضوعات گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، نقش روابط عمومی ها در دور جدید تحریم ها و بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در خصوص مناطق سیل زده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو