عصر بازار

استاندار مازندران خبر داد؛

وصول ۷۹ میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی

عصر اعتبار- استاندار مازندران گفت: ۷۹ میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش کشاورزی وصول شده است و لازم است با مدیریت فرمانداران و همکاری جهاد کشاورزی این اعتبارات عادلانه توزیع شود.

وصول ۷۹ میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، احمد حسین‌زادگان در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به این که دستگاه های ذی مدخل باید بیش از زمان وقوع سیل به مسائل بازسازی اهتمام داشته باشند،گفت: با توجه به زمان بسیار اندک باقی مانده؛ سردهنه های کشاورزی باید سریعا مرمت شود.

    وی با بیان این که لایروبی کانال های زراعی امسال باید انجام شود و هیچ توجیهی در این مورد پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: فرمانداران مسئول مستقیم پیگیری این مهم هستند و جهاد کشاورزی نیز به طور جدی در این خصوص همراهی و همکاری نماید.

    استاندار مازندران با تاکید بر این که دیواره سازی رودخانه ها در اولویت کار دستگاه ها قرار گیرد، اظهار کرد: تعهدات دستگاه ها برای دیواره سازی کاملا احصاء و نسبت به تکمیل کار اقدام لازم صورت گیرد.

    حسین زادگان با بیان این که دستگاه ها صرفا منتظر اعتبارات ملی نباشند و کارها را با همت به پیش ببرند چرا که بودجه در زمان خود تخصیص خواهد یافت، افزود: 79 میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش کشاورزی وصول شده است و لازم است با مدیریت فرمانداران و همکاری جهاد کشاورزی این اعتبارات عادلانه توزیع شود.

    استاندار، با توجه به تخریب بیش از 620 منزل مسکونی در دو سیل اخیر ضمن قدردانی از اقدام سپاه در ساخت بخشی از این واحدها، ابراز کرد: باید از ظرفیت خیرین، فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی بزرگ و غیره برای کمک به کسانی که فاقد تمکن مالی هستند بهره گیری شود.

    حسین زادگان تاکید کرد: بیمه زمین های زراعی و باغات و منازل به طور جدی دنبال شود.

    نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که آسیب روانی ایام سیل ماندگار است و بسیاری از فعالیت های اقتصادی در این مقطع تحت تاثیر وقوع بحران قرار می گیرد، گفت: باید دست در دست هم بیش از زمان وقوع و حین بحران در دوره بازسازی تلاش و اهتمام کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو