عصر بازار

حضور فعال بانک قرض الحسنه مهرایران برای حمایت از مددخواهان

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور حمایت ازمددجویان وهم افزایی برای تقویت حوزه‌های اشتغالزایی اقشارنیازمند جامعه اقدام به برپایی غرفه در بیست وسومین دوره جشن رمضان در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کرد.

حضور فعال بانک قرض الحسنه مهرایران برای حمایت از مددخواهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیست و سومین دوره جشن رمضان با هدف معرفی توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به همنوع، از نخستین شب ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

    بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف حمایت از نیازمندان واقعی جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال های خرد و به منظور معرفی و تشریح سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی خود، با برپایی غرفه در این مراسم حضور فعال دارد.

    در حاشیه برگزاری این جشن، تولیدات و محصولات خودکفایی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در قالب 2500 کالای با کیفیت ایرانی، به معرض دید شهروندان در آمده است. شهروندان می‌توانند با حضور در این مراسم، علاوه بر مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد، از برنامه‌های ویژه و مشاوره‌های فرهنگی استفاده کنند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی