عصر بازار

رییس پژوهشکده پولی و بانکی:

لغو همایش سیاست‌ های پولی و ارزی به دلیل صرفه جویی هزینه‌ها

عصر اعتبار- رییس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد: همایش سیاست‌های پولی و ارزی با درک شرایط اقتصادی حاضر و همسو با سایر اقدامات بانک مرکزی و دولت محترم در راستای کاهش هزینه‌ها امسال برگزار نمی‌شود.

لغو همایش سیاست‌ های پولی و ارزی به دلیل صرفه جویی هزینه‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی دیواندری تصریح کرد: همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی از اسفندماه سال 1369 با هدف تبیین سیاست‌های  پولی و ارزی برنامه‌ریزی شد. اگر به روند موضوعات مطرح‌شده در این همایش نگاهی گذرا بیندازیم، خواهیم دید که همواره یافتن راه‌حل‌ برای مسائلی نظیر تورم، بیکاری، سرمایه‌گذاری خارجی، رکود و سایر چالش‌های اساسی مبتلا به سیستم بانکی به‌صورت  منظم و سالیانه در آن طرح شده است.

    وی ادامه داد: امسال نیز همایش دوره بیست‌و نهم با مضمون مقاوم‌سازی نظام بانکی در دستورکار قرار گرفت  و در حال دریافت مقالات هستیم. دیواندری اظهارداشت: اما پژوهشکده پولی و بانکی با درک شرایط اقتصادی حاضر و همسو با سایر اقدامات بانک مرکزی و دولت محترم در راستای کاهش هزینه‌ها، نهایتاً تصمیم گرفت امسال همایش را برگزار نکند.

    رییس پژوهشکده پولی و بانکی در پایان اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم می‌رساند که مقالات منتخب دریافتی علاوه بر ارائه در میزگردهای تخصصی پژوهشکده به صورت ویژه‌نامه در نشریات علمی پژوهشکده نیز درج خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی