عصر بازار

تغییری در سازمان «بیمه سلامت» رخ نمی‌دهد

عصر اعتبار- مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد که مدیر عامل این سازمان تغییر نمی‌کند.

تغییری در سازمان «بیمه سلامت» رخ نمی‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد هاشمی درباره شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی در مورد طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت افزود: برخی از این مطالب در فضای مجازی بدون رعایت اخلاق منعکس می‌شود. انعکاس مطالبی که در چند ماه گذشته در بعضی از سایت‌های غیررسمی و فضای مجازی درباره مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح شده، تاثیری بر تلاش همکاران این سازمان برای خدمت رسانی به بیمه شدگان ندارد.

    وی بیان کرد: در مورد شایعه‌های مطرح شده درباره مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بارها توضیح لازم داده شده است. «موهبتی» امور سازمان را با جدیت همیشگی پیگیری کرده و به کار خود در بیمه سلامت ادامه می‌دهد.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: از رسانه‌های رسمی و غیر رسمی انتظار می‌رود در ماه مبارک رمضان ضمن رعایت اخلاق کریمه اسلامی، از انجام اظهارنظرهایی که ممکن است در فضای کاری سازمان‌های ارائه دهنده خدمت مانند سازمان بیمه سلامت که بیش از 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد خدشه ایجاد کند، خودداری کنند.

    به گزارش فارس، برخی از رسانه‌ها در روزهای گذشته مدعی شدند نامه معرفی طاهر موهبتی به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به رئیس جمهور ارسال شده و منتظر امضای روحانی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی