عصر بازار

هشدار سرپرست سازمان تامین اجتماعی:

مردم به تماس‌های تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنند

عصر اعتبار- سرپرست سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان تامین اجتماعی هشدار داد که به تماس‌های تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنند.

مردم به تماس‌های تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدحسن زدا در صفحه اینستاگرامی خود ضمن طرح این هشدار که "لطفاً به تماس‌های تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنید" اظهار کرد: بر اساس پیام‌هایی که از کاربران گرامی دریافت شده، متاسفانه عده‌ای سودجو در تماس‌های تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گرامی سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند.

    وی افزود: بدین وسیله اعلام می شود؛ این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیست و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند.

    سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه‌هایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند گفت: به اطلاع بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می‌رساند هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد.

    زدا تاکید کرد: بیمه‌شدگان و بازنشستگان، اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢۰ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی