عصر بازار

چگونه فطریه خود را به مددجویان بهزیستی پرداخت کنیم

عصر اعتبار- مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با نحوه پرداخت فطریه به نیازمندان و مددجویان بهزیستی توضیح داد.

چگونه فطریه خود را به مددجویان بهزیستی پرداخت کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدعلی رستمیان درباره فرایند پرداخت فطریه به نیازمندان و مددجویان بهزیستی اظهار کرد: امسال برای جمع آوری فطریه روش‌های متفاوتی اتخاذ شده است  تا  هموطنان در کمترین زمان  بتوانند فطریه خود را از طریق سازمان بهزیستی در اختیار افراد نیازمند قرار دهند در همین رابطه می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری و از طریق سایت سازمان بهزیستی کل کشور به آدرس behzisti.ir و mosharekat.behzisti.ir اقدام کنند.

    وی تصریح کرد: سامانه دیگری هم تحت عنوان سامانه "فطر آنلاین" به آدرس اینترنتی nik.bsi.ir در دسترس است و هموطنان  می‌توانند فطریه خود را پرداخت کنند که این سامانه با همکاری بانک صادرات راه اندازی شده است.

    مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در اسرع وقت در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستس قرار خواهد گرفت ضمن اینکه افراد می‌توانند از طریق کدهای دستوری دیگری به نشانی # 5 * 5 * 741 * و # 9 * 7 * 733 * و اپلیکیشن‌های آپ، سکه و…  فطریه خود را پرداخت کنند.

    وی ادامه داد: صندوق‌های سازمان بهزیستی در ارتباط با جمع آوری فطریه دارای آرم سازمان بهزیستی بوده و افراد می‌توانند بدون نگرانی فطریه خود را پرداخت کنند.

    رستمیان تاکید کرد: پایگاه‌ها و صندوق‌های سازمان بهزیستی طی روزهای آتی نیز آمادگی جمع آوری فطریه عام،سادات و کفاره را دارند.ش

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی