عصر بازار

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار سکه

عصر اعتبار- بازار طلا و سکه تهران دومین روز هفته را با ادامه روند کاهشی روز‌های اخیر سپری کرد. به گونه‌ای که بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۴ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، ۷۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تابناک، در پایان معاملات امروز (یکشنبه نوزدهم خردادماه 98) بازار طلا و سکه تهران، با توجه به تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، قیمت‌های طلا و سکه تحت تاثیر کاهش بهای ارز به ویژه دلار در بازار تهران قرار داشت و در نتیجه افت قیمت انواع طلا و سکه را شاهد بودیم.

    بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

    کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ هر اونس طلا بدون تغییر، 1340 دلار بود، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش 75 هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز گذشته، به رقم 4 میلیون و 475 هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز امروز 4 میلیون و 350 هزار تومان بود که نسبت به روز شنبه، 140 هزار تومان کاهش داشته است.
    هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 2 میلیون و 500 هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزاد به رقم یک میلیون و 645 هزار تومان رسید.

    به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، با کاهش 10 هزار تومان، یک میلیون تومان می‌باشد و هر گرم طلای 18 عیار، 409 هزار و 800 تومان ارزشگذاری شد که نسبت به روز قبل، 7000 تومان ارزان‌تر شده است.

    همچنین هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، با کاهش 30 هزار تومانی، یک میلیون و 775 هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.

    به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز با کاهش نسبت به روز قبل، به رقم 440 هزار تومان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی