عصر بازار

مزایده اموال مازاد بانک گردشگری

عصر اعتبار- بانک گردشگری در جهت رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اقدام به واگذاری دارایی‌ها و اموال مازاد و غیر ضروری خود کرده است.

مزایده اموال مازاد بانک گردشگری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، بانک گردشگری در جهت رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اقدام به واگذاری دارایی‌ها و اموال مازاد و غیر ضروری خود کرده است.

    «وگردش» در اطلاعیه‌ای لیستی از اماکن خود را منتشر کرده و از خریداران درخواست کرد که برای ارائه پیشنهادات خود و کسب جزئیات فروش به نشانی موجود در اطلاعیه مراجعه کنند.

    شرح اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال را در زیر بخوانید.

    «بانک گردشگری در نظر دارد در راستای اجرای ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و ماده چهار آیین‌نامه نحوه واگذاری دارائی‌های غیر ضروری و اماکن رفاهی بانک‌ها مصوب 1386/10/30 هیات محترم وزیران، سیاست‌ها و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص فروش اموال تملیکی و با استناد به آیین‌نامه معاملات بانک گردشگری، نسبت به فروش و واگذاری املاک به شرح زیر با وضعیت موجود، قیمت کارشناسی و شرایط توافقی اقدام کند.

    لذا از متقاضیان خرید درخواست می‌شود به مدت سه روز کاری پس از نشر آگهی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه پیشنهاد خود به نشانی تهران، میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان سئول، کوچه ماهتاب، ساختمان شماره دو، ستاد مرکزی بانک گردشگری، طبقه پنجم، مدیریت پشتیبانی و املاک مراجعه کنند.

    شماره تماس مدیریت پشتیبانی و املاک 2-23952750-021 .

    1- تهران، خیابان طالقانی، بین خیابان شریعتی و بهار، پلاک 85 و 87 .

    2- ملک تجاری، کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، جنب پاساژ گلستان.

    3- کرمان، سیرجان، بلوار هجرت، تقاطع با بلوار سید احمد خمینی.

    4- کیش (دیدنی‌های کیش)، شماره قطعه 29، شماره پلاک فرعی نوار ساحلی شمال جزیره از اصلی دیدنی‌های کیش.

    5- یزد، خیابان امام، کوچه فرمانداری، کوچه فتح الرضا، بن بست 1، پلاک 67 .

    6- رشت، خیابان لاکانی، کوچه اسلامی، عمارت حمید.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی